Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوشت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر را یادآوری می‌کند که خاطره جانسوز آن علاوه بر ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را تا قیام قیامت سوگوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها تسلای دل‌های رنجور امت داغدار، جانشینی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبری فرزانه و اندیشمند بود، تا خورشید عالم تاب اسلام ناب محمدی (ص) بر قامت راسخ و سترک ولایت فقیه همچنان بتابد و قلوب حق‌طلبان را روشنایی بخشد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دریغا که امسال در شرایطی به سوگ می‌نشینیم که شیوع ویروس ویرانگر کرونا، توفیق حضور در حرم مطهر و شیون‌گاه آن امام راحل را از عاشقان و مشتاقان، سلب کرده است.

علوی تصریح کرد: اکنون به تاسی از قرآن و عترت و به برکت هدایت‌های الهی آن پیشوای جاودان، کشتی امید مستضعفان و آزادی‌خواهان عالم به ساحل امن نجات رسیده و علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: اینک ما با شهدای عزیز ١۵ خرداد و همه شاهدان همیشگی تاریخ عهد می‌بندیم که با پاسداری از راه سرخ شهدا و امام شهدا (ره)، در سایه سار ولایت فقیه و در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم سلحشور کشورمان ثابت قدم بمانیم.

کد خبر 426881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید محمود علوی وزیر اطلاعات امام خمینی ره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست