Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@18:21:24 GMT

۴۷ محکوم فراری در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۱۷۸

۴۷ محکوم فراری در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری تعدادی از محکومان فراری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با هدف ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این مأموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پلیس این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی شهرستان شیراز مخفیگاه این افراد را در نقاط مختلف شهر شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ شجاعی خاطرنشان کرد: این افراد طی عملیات‌های مختلف و ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند

کد خبر 426882

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری محکومیت نیروی انتظامی شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد