Web Analytics Made Easy - Statcounter

"فریدون خودنیا" روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری های لرستان با بیان اینکه این طرح ها در اجرای پروژه "الف ب ایران" بمنظور شتاب بخشیدن به اجرای طرح های کلیدی صورت می گیرد، افزود: برای اجرای این طرح ها که بین ۲۰ تا ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارند ۲۳میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار در این استان به صورت صد درصد انجام شده است، اظهار داشت: بجز یک روستا در شهرستان پلدختر و یک روستا در شهرستان خرم آباد که برای رق رسانی دارای معارض هستند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق دار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین گفت: ۲ نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد هفته جاری افتتاح شد و در یک ماه آینده نیز یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه احداث نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسبی برای درامدزایی مردم هستند اضافه کرد: نیروگاه های خورشیدی قابل نصب روی پشت بام منازل هستند و به ازای هر  ده کیلووات تولید برق ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.

 خودنیا همچنین گفت: مطالبه شرکت توزیع برق لرستان از مشترکین  به ۲۵۰ میلیارد تومان می رسد که ۱۱۰ میلیلارد تومان  از آن مربوط به ادارات دولت است که در صورت عدم همکاری شهروندان و مسوولان ادارات در ارائه خدمات با مشکلات جدی روبرو می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه برق اداراتی که بدهی خود را پرداخت نکنند از ابتدای تیرماه قطع می شود اظهار داشت: مردم نیز با پرداخت بدهی ،شرکت توزیع نیروی برق را در ارتقاء خدمات و ارائه خدمات مطلوب و بهینه و یاری کنند.

برچسب‌ها لرستان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لرستان شركت توزيع نيروی برق لرستان شركت توزيع نيروی برق شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران