Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:17:07 GMT

«تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای یزد پخش می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۲۲۲

«تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای یزد پخش می شود

احمد پهلوانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: تلاش صدا و سیمای مرکز یزد در این ایام، معرفی و تبیین بهتر اندیشه های امام راحل به مخاطبان است.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده که این برنامه ها با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان الگویی انقلابی و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: ویژه‌برنامه «تا همیشه» در روز ۱۴ خردادماه و ویژه‌برنامه «روز ماندگار» در روز ۱۵ خردادماه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش خواهد شد.

پهلوانیان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رادیویی «تا همیشه» و «روز ماندگار» که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، تحلیل زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، نگاهی به سیره و روش امام خمینی (ره) و همچنین گزارش از مراسم و برنامه‌های در پاسداشت مقام والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد است، اظهار داشت: صداوسیما در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در برنامه‌های تولیدی خود به بررسی چگونگی و چرایی حرکت مردمی در پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ در حمایت از نهضت و اندیشه حضرت امام خمینی (ه)، سرآغاز تاریخی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد. در روز ۱۵ خرداد نیز شنیدنی‌های تاریخ درباره رحلت حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد از رادیو یزد پخش خواهند شد.

مدیرکل صداوسیمای استان یزد ادامه داد: ویژه‌برنامه «تا همیشه» روز ۱۴ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه‌کنندگی علیرضا سازگاری و گویندگی کاظم رحمانی و گزارشگری محمدرضا اطمینان و ویژه‌برنامه «روز ماندگار» روز ۱۵ خرداد به تهیه‌کنندگی حمیدرضا امیری و گویندگی سید عباس امام و گزارشگری زهرا دهقانی زاده از ساعت ۹ الی ۱۱ به‌طور زنده از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: شبکه استانی سیمای یزد با ویژه‌برنامه «در سایه‌سار ولایت» در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ به تهیه‌کنندگی روح الله صالحی و کارگردانی محمد زمانی و اجرای سید عباس امام با آیتم‌های وله‌های گرافیکی، گفتگوی کارشناسی، اشعار شاعر آیینی و … به موضوعاتی همچون قیام ۱۵ خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره این قیام، ۱۵ خرداد و شهدا، اهمیت و نقش این روز در پیروزی انقلاب اسلامی، بعد تاریخی این قیام و نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آن برهه از تاریخ می‌پردازد.

کد خبر 4940386

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صدا و سیمای یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر مشهد روز جهانی قدس حضرت امام خمینی قیام ۱۵ خرداد روز ماندگار شبکه استانی ویژه برنامه مرکز یزد تا همیشه یزد پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • حوزه درس امام(ره)
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان