Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:36:59 GMT

رأی قطعی پرونده مالباختگان سکه ثامن صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۲۷۷

رأی قطعی پرونده مالباختگان سکه ثامن صادر شد

به گزارش رکنا ، رسول کوهپایه زاده وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، اظهار کرد: رأی قطعی در شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شد.

رأی بدوی تأیید شد

وی ادامه داد: دادگاه تجدید نظر، رأی بدوی را تأیید کرد یعنی متهم به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید بعد از اتمام مدت حبس و دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت در زمینه های ارز، طلا، سکه و سایت‌های آنلاین کسب و کار در فضای مجازی در دادگاه محکوم شده بود که دادگاه تجدید نظر عیناً آن را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهپایه‌زاده گفت: در خصوص میزان جزای نقدی که باید به صندوق دولت پرداخت می‌شد و دادگاه طبق قوانین و مقررات و ضوابط در واقع میزان جزای نقدی را کاهش داد که البته این قضیه بحث رد مال را به شکات و مالباختگان تسهیل می‌کند.

فرهاد زاهدی فر به ۱۵ سال حبس محکوم شد

وی افزود: در واقع ماحصل کلام اینکه متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن یعنی فرهاد زاهدی فر به ۱۵ سال حبس و تبعید و ممنوعیت از مشاغلی که گفته شد با رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر محکوم و این رأی دیروز به ما قانونا ابلاغ شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان فضای مجازی اخبار حوادث قوانین و مقررات پرونده کاهش مالباختگان فارس حوادث تهران اخبار تهران عکس فیلم قتل تهران تلگرام ایران رومینا اشرفی دختر واکنش کیفری سکه ثامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد