Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@17:54:04 GMT

جزئیات آتش سوزی پارک چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۴۳۲

صراط: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین حادثه شب قبل پارک چیتگر را بدون خسارت مالی و جانی خواند و اعلام کرد: «به هیچ فرد یا بنایی خسارت نرسیده و محل حادثه خارج از مسیر رفت و آمد و اتراق افراد بوده است».

ملکی علت اصلی شعله ور شدن بیش از حد آتش را کانکسی دانست که در محل وجود داشت و عنوان داشت: «مدتی قبل در محل یک پروژه آب رسانی بوده که پیمانکار پس از اتمام آن، با وجود اخطار‌های مسئولین وسایلش را در یک کانکس قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانکس پر از مواد نفتی و قابل اشتعال بود و پس از رسیدن آتش به آن شعله‌های اصلی آتش سوزی شروع شده است».

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی عمدی بودن این حادثه را تایید نکرد و اظهار داشت: «کارشناسان ما هنوز عمدی بودن این حادثه را تایید نکرده اند. متولیان پارک هم مدرک رسمی و قابل اتکایی از دخالت انسانی در شروع آتش سوزی ارائه نداده اند».

وی با رد شایعات مبنی بر تاخیر ۲۵ دقیقه‌ای ماموران در رسیدن به محل آتش سوزی گفت: «ساعت ۲۰:۵۹ دقیقه به ما خبر داده شد و سه ایستگاه به محل اعزام شدند. ماموران ما با توجه به اشتباهی که در اعلام آدرس وجود داشت در ۸ دقیقه به محل رسیده و عملیات را آغاز کردند و در کمتر از ۴۰ دقیقه آتش را خاموش شد»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جلال ملکی آتش سوزی پارک چیتگر آتش سوزی حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس