Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:39:53 GMT

ورود مسافرهای غیر بومی به مناطق تفریحی شهرضا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۵۶۳

ورود مسافرهای غیر بومی به مناطق تفریحی شهرضا ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا با اشاره به بازگشایی مساجد در شهرضا اظهار داشت: مشاهده شده در بعضی از مساجد مهرها به صورت مشترک استفاده می‌شود، بنابراین همه مهرها باید در مساجد جمع‌آوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم پذیرایی اقدام به برپایی نماز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر اسدی با بیان این‌که ورزش‌های انفرادی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مشکلی ندارد، بیان کرد: ورزش‌های در محیط‌های باز نیز بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که کرونا پیامدهای اجتماعی و اقتصادی بسیاری داشت، گفت: شرایط کرونا کلیه نظام‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزش را تحت تأثیر قرار داده است، پیامدهای اقتصادی و اجتماعی و چگونگی مواجه با آن باید توسط ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز علمی بررسی شود.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه کسب و کار و زندگی مردم تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع کرونا کسب و کارهای اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است و از شهرستان شهرضا خریدهای بسیاری به صورت اینترنتی از اصفهان و تهران انجام شده است.

وی بیان کرد: مراکز فروش اینترنتی یکی از راه‌های کسب درآمد است و باید در شهرضا راه اندازی شود، خرید و فروش اینترنتی یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از کرونا است.

اسدی با اشاره به افزایش موارد سرپایی کرونا در شهرضا تصریح کرد: با توجه به تعطیلی‌های آخر هفته احتمال می‌دهیم مسافر از جنوب کشور به مناطق تفریحی شهرضا از جمله زرچشمه، اسفرجان و هونجان داشته باشیم، بنابراین ورود مسافرهای غیر بومی به مناطق تفریحی شهرضا ممنوع است و این مناطق در روزهای تعطیل پذیرای مسافران نیست.

کد خبر 4940390

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر مشهد روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است

نقی میرزاکریمی، رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف به‌طور موقت پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل و در فصل بهار مجدد بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در جهت حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی شد و محیط بانان در محل مستقر شدند و به دلیل نامساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع است و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پایان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است