Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی، دکتر مهدی علی‌نژاد دبیر شورای عالی ورزش و سایر اعضا امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کلانتری با اشاره به دستور جلسه شورای عالی ورزش، گفت: ارائه گزارشی از برنامه های سال گذشته و برنامه و بودجه سال جاری در این جلسه بررسی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور دکتر لشگری در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، حضور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز رشد و پیشرفت کند.

در ادامه، دکتر لشگری با بیان اینکه نگاه دکتر طهرانچی به حوزه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه تخصصی و دقیق است، گفت: این موضوع یک دلگرمی بزرگ برای حوزه ورزش دانشگاه خواهد بود.

دکتر لشگری با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه ورزش در سال 98، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 227 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی همگانی، 32 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی، 6 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی در قسمت کارکنان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. همچنین لیگ فرهیختگان فقط مخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است که با موفقیت برگزار شد.

وی همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های کشور در سال گذشته پرداخت.

همچنین در ادامه جلسه، دکتر علی‌نژاد دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات شورای عالی ورزش دانشگاه، بر لزوم کار پژوهشی در حوزه ورزش در دنیای پساکرونا تأکید کرد و گفت: این مسأله بسیار مهمی است که جهان ورزش در دنیای پساکرونا به چه شکل خواهد بود. اگر این موضوع به صورت یک کار پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مدل مطرح شود، می تواند به سازمان های دیگر پیشنهاد شود که کار بسیار مهمی است.

در این جلسه درخصوص برنامه ریزی برای ارائه دروس تربیت بدنی جامانده از ترم دوم سال تحصیلی 99-98، برنامه ریزی برای بررسی ارائه دروس تربیت بدنی در ترم اول سال تحصیلی آینده، بررسی فعالیت های ورزشی واحدهای دانشگاه در تابستان در بستر مجوزها و پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، بررسی مشکلات رشته های تخصصی تربیت بدنی در دوران کرونا و ارائه راه حل های ممکن و نحوه ورزش در دوران پساکرونا بحث و بررسی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش دانشگاه آزاد اسلامي تربیت بدنی شورای عالی شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی جلسه شورای عالی ورزش فعالیت های ورزشی ارائه گزارشی تربیت بدنی برگزار شد حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید

به گزارش جماران؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز-  سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی،‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است،‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

دیگر خبرها

  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد