Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@23:37:10 GMT

باشگاه استقلال: پادوانی می‌خواهد به CAS شکایت کند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۶۰۳

باشگاه استقلال: پادوانی می‌خواهد به CAS شکایت کند

رویداد۲۴ کاظم قیم معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص اظهارات اخیر پادوانی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به فکر او نیست، گفت: نمی‌دانم که چرا پادوانی این صحبت را کرده است. یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال پرداخت مطالبات پادوانی بود و این موضوع را آقای سعادتمند از همان ابتدا بر رویش تاکید داشتند حتی قبل از اینکه حکم فیفا در خصوص پادوانی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هرحال همانطور که در جریان هستید، قرار بود ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن از محل مطالبات فیفا پرداخت کنیم. در این هنگام حکم فیفا پادوانی هم صادر شد که همان ۱۰۰ هزار دلار را تایید می‌کرد. در ادامه وکیل پادوانی به باشگاه گفت که به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

او افزود: در این میان و با نظر آقای سعادتمند، ما برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهیم، به پادوانی گفتیم که اگر مایل است، ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مسئله را در CAS هم دنبال کنند. بعد از این درخواست، بعد از یک هفته پادوانی شماره حسابش را به ما اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد، ولی ما به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه ما با فیفا مکاتباتی داشتیم و قرار شد پادوانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام کنیم، اما او به ما گفت من نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کنم، چون می‌خواهم در CAS موضوع را دنبال کنم. ما به او گفتیم که می‌دانیم در CAS کار را می‌خواهی دنبال کنی، ولی با توجه به شرایطت و نشان دادن حسن نیتمان، می‌خواهیم این پول را الان به تو بدهیم. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد. بیشتر بخوانید: وریا غفوری گفت: پول نگیرم به قطر نمی‌روم! منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال پادوانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد