Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:25:39 GMT

سوهان استان قم به ۸۵ کشور جهان صادر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۶۱۵

سوهان استان قم به ۸۵ کشور جهان صادر خواهد شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از ثبت بین المللی برند سوهان قم خبرداد و گفت: در آینده نزدیک سوهان استان قم به ۸۵ کشور جهان صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «اسرافیل شعاعی» امروز در جلسه «ستاد اقتصاد مقاومتی استان» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت صنعت سوهان پزی استان قم اظهار داشت: با بررسی هایی که اوایل سال 98 صورت گرفت و ما خوشه فعال سوهان را داشتیم، توانستیم اقداماتی برای صادرات انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم افزود: در همان ابتدای سال بحث برند سوهان، ثبت ملی شد و دنبال ثبت بین المللی بودیم چراکه با این کار تولیدی های سوهان می‌ توانند به 85 کشور صادرات داشته باشند.

 

 

وی با بیان این که سوهان استان قم ثبت بین المللی شده است، گفت: باید روی ماندگاری بیشتر سوهان کار کنیم تا بتوانیم به کشورهایی که مدنظر هست صادرات هم صورت بگیرد.

 

شعاعی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بحث سوهان باید به صورت ویژه در استان قم دیده شود، خاطرنشان ساخت: هرچند در پیشنهادات مطرح شده به کمیته اقتصادی کشور موضوع آجیل و شیرینی تصویب شده و سوهان نیز در همان دسته جای می گیرد ولی در مورد سوهان یک اقدام ویژه و یک تفکیک جداگانه ای  باید صورت بگیرد چراکه سوهان سوغات ویژه استان قم بوده و با شیرینی های دیگر متفاوت است.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قم سوهان قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • هر ماه ۱۰ تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود
  • هر ماه ۱۰ تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود/ صادرات ۲۰۰ تن زعفران به ۶۷ کشور
  • هر ماه چند تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود؟
  • می توانیم ۲.۵ میلیارد دلار خدمات تجاری به ارمنستان صادر کنیم