Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:23:21 GMT

۱۴ خرداد ۶۸ در مستند «روایت یک انتخاب» رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۶۳۱

۱۴ خرداد ۶۸ در مستند «روایت یک انتخاب» رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، انسیه شمس اللهی تهیه کننده برنامه رادیویی «روایت یک انتخاب» گفت: مستند «روایت یک انتخاب» به جزئیات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ می پردازد و تلاش می کند گفتگوها و وقایعی که آن روز در جلسه و در حاشیه جلسه رخ داده را روایت و بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرد این برنامه بازتاب نمایشی فضای حاکم بر جلسه آن روز خبرگان و مرور اسناد و شواهدی ست که نشان می دهند از نظر حضرت امام خمینی (ره) و بسیاری از بزرگان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان، حضرت آیت الله خامنه ای فرد اصلح برای جانشینی امام رحمت الله بوده اند، به نحوی که از همان ابتدای جلسه ناخودآگاه افکار و دل های نمایندگان خبرگان رهبری به سوی ایشان متمایل می شود.

شمس اللهی ادامه داد: جایگاه بالای علمی و اجتماعی حضرت آیت الله خامنه ای قبل و پس از رحلت حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نبود و همین واقعیت موجب شد تا نمایندگان ملت در مجلس خبرگان دست به تصمیمی انقلابی بزنند و فردی را به مقام رهبری برسانند که از هر نظر شایستگی این مقام را دارا بودند.

این تهیه کننده رادیویی در پایان گفت: مستند نمایشی «روایت یک انتخاب» مروری است بر آنچه در روز یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ در مجلس خبرگان رهبری گذشت.

این مستند رادیویی روز چهارشنبه چهاردهم خرداد، ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 4940418 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش نمایش رادیویی برنامه رادیویی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی کنسرت آنلاین موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما صدیقه کیانفر سازمان سینمایی روایت یک انتخاب مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این برنامه که روایتی مستند از چهره‌های هنری و فرهنگی کشورمان است امروز عبدالحمید قدیریان، نویسنده و طراح صحنه و لباس معرفی می‌شود.

عبدالحمید قدیریان سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد او بنا به علاقه خود به نقاشی، در سال ۱۳۵۷ وارد دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) شد. وی سال ۱۳۸۰ مدرک فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) خود را در رشته نقاشی از دانشکده هنر دریافت کرد و در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب گواهی درجه یک هنری در رشته طراحی صحنه و لباس از وزارت ارشاد اسلامی‌ شد.

او از سال ۱۳۶۰ به عنوان نقاش فعالیت حرفه ای خویش را آغاز و بعد از آن در سال ۱۳۶۵ فعالیت سینمایی را با فیلم سینمایی گذرگاه به عنوان گریمور شروع کرد. قدیریان در سال ۱۳۶۶ با فیلم سینمایی هراس در عرصه طراحی صحنه و لباس مشغول به کار شد و آثار متعددی را تا به امروز طراحی کرده است.
قدیریان در طول فعالیت های خود موفق به اخذ جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف شده است.

«مستند فرهنگ» ساعت ۱۴ و ۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • چرا ایران می‌بایست علناً به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد؟
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد