Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دادگستری خوزستان گفت: تقاضای من از دانشجویان و بسیج دانشجویی این است که زبان و چشم و گوش ما باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز نشست صمیمی نمایندگان بسیج دانشجویی خوزستان با حجت‌الاسلام مرادی رئیس دستگاه قضا در استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا نمایندگان پایگاه‌های بسیج دانشجویی استان خوزستان، هر یک به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و سوالات خود پرداختند که عمده مسائل مطرح شده در خصوص پرونده‌های قضایی مطرح این روزهای استان و بحث نوع تعامل و ارتباط دانشجویان و بسیج دانشجویی با دستگاه قضا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حجت‌الاسلام صادق مرادی مدیرکل دادگستری خوزستان در جمع‌بندی این جلسه، اظهار کرد: تقاضای من از بسیج دانشجویی این است که زبان و چشم و گوش ما شما باشید،
بسیاری از ظرفیت ما در دستگاه فضای استان، فعال نیست و استان ما با توجه به شرایط رفاهی و
استانی قاضی گریز است.

وی افزود: در این شرایط بسیج دانشجویی می‌تواند بسیار کمک ما باشد و انتظارم این است که شما عزیزان بسیاری از اخبار و مسائل را به ما ارجاع دهید و ما نیز تا جایی که بشود نتایج و اقدامات را منعکس می‌کنیم. البته گاهی ممکن است دوستان سوال داشته باشند که می‌توانند بپرسند و در حد توان پاسخ می‌دهیم .

مرادی گفت: نکته دیگر این است که شما در بسیج دانشجویی یک خوراک فکری می‌خواهید، من هم در این سن و سال و جایگاه به مشورت نیاز دارم، فرمایشات مقام معظم رهبری را مرتب ملکه ذهن کنید، نقد منصفانه کنید ، جاهل کسی است که یا افراط یا تقریط می‌کند، پس مدنظر باشد که حتی‌الامکان راهکار ارائه شود و نقدها با دقت انجام شود.

وی عنوان کرد: در خصوص ارتباط مستقیم با قوه قضائیه، تمامی دغدغه‌های ذهنی دوستان درباره دستگاه قضا، در یک شیوه نامه که در تاریخ ۶ اسفندماه ۹۸ از سوی رئیس قوه قضائیه به استان‌ها ارسال شده، پاسخ داده شده است و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مدیرکل دادگستری خوزستان اظهار داشت: یکی از مطالبات شما عزیزان از نمایندگان مجلس، باز کردن برخی گره‌های قانونی باشد.

وی بیان کرد: در بحث قاچاق ، اگر ما به عنوان قوه قضائیه به دانه درشت‌ها پرداختیم، باقی مسائل نیز می‌تواند حل شود و این موضوع اولویت بیشتری نسبت به متخلفین ریزتر دارد.

مرادی گفت: دو پرونده در حال رسیدگی در منطقه آزاد اروند داریم که دارد در دادسرا بررسی ‌می‌شود و سازمان بازرسی نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: برای بحث سیل و برخی مسائل اجتماعی دیگر، پرونده‌هایی تشکیل شده که در حال رسیدگی هستند و قبول داریم که برخی مسئولان استان کم‌کاری می‌کنند اما توضیح دادم برخی دادگاه‌ها صلاحیت تشکیل‌شان در تهران است و جرائم مطروحه باید در مرکز دادرسی شوند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان خوزستان زبان بسیج بسیج دانشجویی دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۳ درجه را نشان می‌دهد که نشان از افزایش ۱۱ درجه ای گرما دارد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۲۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • رشد نم هوا در اروند
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد