Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، «جنگل دامون» عنوان مجموعه 26 قسمتی انیمیشن سه بعدی صدا و سیمای مرکز همدان است.

هادی امیری و رها فرجی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته‌اند.

یک ایپزود از مجموعه «جنگل دامون» با عنوان «آره یا نه» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک تایوان توانست نظر هیات داوران را به خود جلب کرده و به مرحله نهایی برنامه‌های تلویزیونی که تنها پنج اثر در آن حضور دارند راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دیگر آثار حاضر در این مرحله، توانسته‌اند جایزه معتبر بفتا را کسب کنند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام، حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه ۳ بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان ۲ بر یک از سد افغانستان گذشت. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. روز جمعه مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

برنامه مسابقات روز جمعه به شرح زیر است:

پلی آف

عراق – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ویتنام – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰ 

نیمه نهایی

تایلند – تاجیکستان / ساعت ۱۴:۳۰ 

ازبکستان – ایران / ساعت ۱۷:۳۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم