Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی خراسان شمالی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و قرار گرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه‌های استان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دروس کارگاهی و عملی از این قاعده مستثنی هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه‌ها و کمیسیون نقل و انتقالات نهایت همکاری را با دانشجویان برای حذف درس و انتقال به استان‌های محل اقامت خود داشتند و برآیند ما از اقدامات دانشگاه‌ها مثبت است.

حیاتی تصریح کرد: برای بازگشایی دوباره دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌ها تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه باید در جلسات کارشناسی ذیل این کمیسیون بررسی و حل شود و برای حل مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد این موضوع باید در کمیسیون واگذاری ساختمان‌ها و امکانات اداری مطرح شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قیام ١۵ خرداد را مبدا آغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم در شهرهای مختلف به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از امام خمینی (ره) سینه خود را آماج گلوله‌ها قرار دادند و نتیجه این جان‌فشانی‌ها پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵٧ بود.

کد خبر 4940422

منبع: مهر

کلیدواژه: معاون سیاسی وزیر کشور دانشگاه بجنورد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام مشهد نماز عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا خراسان شمالی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود