Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@08:15:56 GMT

شفاف‌سازی از رویکردهای اصلی در تحول مجلس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۹۹۳

شفاف‌سازی از رویکردهای اصلی در تحول مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت آراء نمایندگان‬⁩ را یکی از گام‌های اولیه در بخش شفاف‌سازی فرایندهای تصمیم‌گیری در مجلس دانست.

به گزارش گروه سیاسی برنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «طرح ⁧‫شفافیت آراء نمایندگان‬⁩ که یکی از گام‌های اولیه در بخش شفاف‌سازی فرایندهای تصمیم‌گیری در مجلس شورای اسلامی است، امروز در مجلس اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این، شفاف‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی‌سازی را چهار رویکرد اصلی در تحول مجلس و لازمۀ قوی و کارآمد شدن آن عنوان کرده بودم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس مجلس شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامچیان: صهیونیست‌ها دچار اضطراب شده‌اند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال انحلال است؛ این رژیم، دیوانه‌وار به کنسولگری ایران حمله کرد اما پس از این حمله صهیونیست‌ها دچار اضطراب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در حاشیه نشست شورای وحدت اصولگرایان با جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم، تأکید کرد: مجلس دوازدهم مامور به مساله مهم تحول و تکامل است. نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.

وی افزود: تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابه‌جا کردن، متفاوت است. ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در موضوع تهاجم به ایران اظهار می‌کند ایران قدرتمند است و ما با او وارد جنگ نمی‌شویم.

بادامچیان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال انحلال است. این رژیم، دیوانه‌وار به کنسولگری ایران حمله کرد اما پس از این حمله صهیونیست‌ها دچار اضطراب شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سند تحول و تعالی قوه قضائیه ابلاغ شد
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه ؛ با دستور رئیس قوه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • متکی: مجلس باید صحن محور باشد نه ریاست محور
  • بادامچیان: صهیونیست‌ها دچار اضطراب شده‌اند
  • متکی: نیازمند تحول در شکل و محتوای کار مجلس هستیم
  • نمایندگان باید به دنبال تحول در مجلس دوازدهم باشند