Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاظم قیم» امروز (سه‌شنبه) در گفت و گویی پیرامون ناراحتی پادوانی و  واکنش او به پرداخت مطالباتش، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا پادووانی این صحبت را مطرح کرده است. یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال پرداخت مطالبات پادووانی‌ بود و این موضوع را مدیرعامل استقلال از همان ابتدا تاکید داشت.

وی افزود: قرار بود باشگاه استقلال ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن از محل مطالباتش در  فیفا پرداخت کند و  حکم فیفا صادر شد که همان ۱۰۰ هزار دلار را تایید می‌کرد اما در ادامه وکیل این بازیکن به باشگاه استقلال گفت به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیم خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد به پادوانی اعلام کرد اگر مایل است ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مساله را در CAS هم دنبال کنند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بعد از یک هفته پادووانی شماره حسابش را اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه با فیفا مکاتباتی داشتیم و قرار شد پادووانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام کنیم اما او به ما گفت من نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کنم چون می‌خواهم در CAS موضوع را دنبال کنم.

وی در پایان گفت: به او اعلام کردیم که می‌دانیم در CAS کار را پیگیری خواهید کرد، ولی با توجه به شرایطت و نشان دادن حسن نیتمان، می خواهیم این پول را اکنون به شما بدهیم. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

برچسب‌ها باشگاه استقلال استقلال فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال فیفا باشگاه استقلال استقلال فیفا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد