Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:07:32 GMT

بهروان: بازگشت به عقب ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۰۸۹

بهروان: بازگشت به عقب ممنوع است

مشاور سازمان لیگ می گوید دولت باید در روزهای کرونایی به باشگاه ها کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان در خصوص اعتراضات برخی تیم ها به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی ها می گوید: من مصاحبه ها را رصد کردم. برخی از اعتراضات به حق است که به درستی بیان نمی شود. باشگاه ها ما به خاطر کرونا متضرر شده اند و هزینه های رعایت پروتکل های بهداشتی هم برای برخی از باشگاه ها سنگین است و شاید به همین خاطر است که مدام اصرار دارند که بازی ها تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نگاه کنید در حالت عادی بازی ها باید تمام شده بود اما هنوز تیم ها در حال تمرین هستند و 9 هفته از بازی ها باقی مانده است. اینها همه اش هزینه است. دولت برای مبارزه با کرونا از صندوق ذخیره ارزشی برداشت داشته و در حال کمک به نهادهای آسیب دیده است. باشگاه ها هم آسیب دیده اند و باید به باشگاه ها کمک شود. به خصوص که باشگاه ها در فوتبال ایران مظلوم هستند و حق پخش نمی گیرند. از سویی درآمدها به خاطر تبلیغات محیطی هم کم است.

 

رییس پیشین کمیته مسابقات در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بازی های لیگ می گوید: فیفا توصیه کرده که فدراسیون ها به کمک دولت ها بازی های فوتبال را دنبال کنند. به سود ماست که در این مسیر گام برداریم. کرونا در ماه های آینده هم وجود خواهد داشت و اگر الان نتوانیم فوتبال را برگزار کنیم در آینده هم نخواهیم توانست و این به ضرر فوتبال است. فوتبال که تعطیل شود همه آسیب می بینند. اول از همه باشگاه ها و فوتبالیست ها. من با بازیکنان زیادی صحبت کرده ام و آنها همه دوست دارند که بازی ها برگزار شود. سلامتی البته مهم است. به اعتقاد من با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان زندگی را از سر گرفت همان طور که در دنیا و حتی در ایران خیلی از مشاغل های پر ریسک فعالیت خود را آغاز کرده اند. به خودی خود تعطیلی روحیه ها را پایین می آورد و در چنین شرایطی احتمال ابتلا به کرونا بیشتر است.

 

غلامرضا بهروان در پایان به این نکات اشاره کرد: اگر بازی ها را تعطیل کنیم باید قهرمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم. آسیا یک سال به خاطر ما نمی ایستد که ما نمایندگان خود را به آنها معرفی کنیم. پس به سود فوتبال ماست که بازی ها برگزار شود و اکنون تیم پرسپولیس که بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد به دنبال تعطیلی بازی ها نیست و دوست دارد بازی ها برگزار شود. از سویی تکلیف تیم های سقوط کننده از لیگ برتر و هم چنین تیم های صعود کننده از لیگ یک هم باید مشخص شود. این با برگزاری بازی ها بدون حرف و حدیث خواهد بود. ضمن اینکه پیشنهاد برخی طرح ها برای فوتبال خطرناک است. اینکه می گوییم هیچ تیمی سقوط نکند و فصل بعد بازی ها با حضور 18 تیم برگزار شود. همین 16 تیمی که در لیگ یک حضور دارند از این تصمیم در آینده متضرر خواهند شد. این بازگشت به عقب است و باید ممنوع شود. لیگ برتر در بهترین شرایط باید با حضور 12 یا 14 تیم برگزار شود. اگر بازی ها را تعطیل کنیم بدین معنی است که در برابر کرونا شکست خورده ایم و اگر بازی ها را برگزار کنیم یعنی اینکه در حال مبارزه با کرونا هستیم. کدام یک بهتر است؟

 

غلامرضا بهروان سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: غلامرضا بهروان سازمان لیگ برتر برگزار شود باشگاه ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع