Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@10:32:18 GMT

از قتل جرج فلوید شوکه و منزجر شدیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۱۹۸

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جوزپ بوررل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز -‌سه‌شنبه- گفت که این بلوک از قتل «جرج فلوید»، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس، «شوکه و منزجر» شده است. 

وی همچنین این اقدام را «سؤاستفاده از قدرت» خواند و نسبت به ادامه تنش‌ها هشدار داد. 

بوررل گفت: «ما نیز همچون مردم آمریکا از مرگ جرج فلوید شوکه و منزجر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام جوامع باید در برابر سؤاستفاده از قدرت بایستند.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «ما هر نوع نژادپرستی را محکوم می‌کنیم. به توانایی آمریکایی‌ها برای همبستگی و بهبود اعتماد داریم.» 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جوزپ بوررل جرج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی و با حضور هوادارانش روبروی پاری سن ژرمن قرار گرفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان ژاوی در بازی رفت با نتیجه 2-3 در زمین حریف به پیروزی رسیده بودند اما این نتیجه برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها کافی نبود و آنها در مجموع با نتیجه 4-6 حذف شدند تا ناکامی دیگری را در این فصل و در لیگ قهرمانان هم تجربه کرده باشند. 

تراشتگن پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این باعث ناراحتی من است که کمک داور ویدیویی صحنه پنالتی اعلام شده روی عثمان دمبله را مورد بررسی مجدد قرار نداد. این تصمیم تنها توسط یک نفر در زمین گرفته شد. 

اگر می‌توانستیم بدون یار اخراجی و یازده برابر یازده در زمین بازی کنیم، خیلی چیزها می‌توانست تغییر کند. پی اس جی پس از کارت قرمز توانست بر ما تسلط پیدا کند. ما می‌خواستیم دفاع کنیم و در تلاش برای ضد حمله بودیم، این کاری است که می‌توان با 10 بازیکن انجام داد. 

شاید نتیجه 1-4 نشانگر این مسئله نباشد اما ما واقعا شانس خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشتیم. پس از کارت قرمز دیگر نتوانستیم به شیوه خودمان بازی کنیم و همه چیز عوض شد.»

دیگر خبرها

  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است / انتظار حمله اسرائیل به ایران را دارم
  • بورل: انتظار حمله‌ای از سوی اسرائیل در واکنش به عملیات ایران را دارم | ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • بورل : خاورمیانه در لبه پرتگاه است