Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:19:58 GMT

بلیط هواپیما خارجی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۲۱۹

بلیط هواپیما خارجی

قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی باید نوع بلیط چارتر، سیستمی یا لحظه آخری را انتخاب کنید و شرایط کنسلی و نرخ بلیط کودک را قبل از رزرو در نظر داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ره بال آسمان، معمولاً افراد با اهداف گوناگونی نسبت به خرید بلیط هواپیما خارجی اقدام می‌کنند که می‌تواند جهت کسب‌ و کار و توسعه‌دادن فعالیت یا تفریح و خوش‌گذرانی در مناطق جذاب و به‌یادماندنی در کشورهای دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سفر به یک کشور خارجی با آگاهی از اطلاعات کامل سفر دغدغه شما کاهش می‌یابد. به همین دلیل هدف ما این است که در این مطلب به سؤال‌های گوناگون در رابطه با چگونگی سفر، نحوه تهیه بلیط، ایرلاین‌های پوشش‌دهنده پرواز خارجی و روش‌های مناسب جهت خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت ممکن پاسخ دهیم.

خرید بلیط هواپیما خارجی به دو صورت حضوری و آنلاین قابل انجام است. برخلاف گذشته که صرفاً امکان تهیه بلیط به صورت حضوری وجود داشت، امروزه ره بال آسمان سامانه‌ای ایجاد کرده که به آسانی بتوانید بلیط هواپیما خارجی را اینترنتی خریداری کنید. در این روش از اتلاف وقت و هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات لازم برای داشتن سفری به‌یادماندنی تا انتهای مطلب با ره بال آسمان همراه باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات لازم، سفر مناسبی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

کدام بلیط هواپیمای خارجی مناسب‌تر است؟

بلیط هواپیما سیستمی خارجی

اگر تصمیم خود را برای خرید بلیط هواپیما خارجی گرفته‌اید بهتر است انواع آن را بشناسید که به صورت سیستمی یا چارتر در بازار ارائه می‌شوند؛ چرا که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. در ابتدا به معرفی بلیط چارتر می‌پردازیم:

بلیط چارتر را چارترکننده‌ها برای مدت‌زمان مشخصی پیش‌خرید می‌کنند. به همین دلیل افزایش یا کاهش قیمت آن بسته به نظر عرضه‌کننده‌های این نوع بلیط، شرایط زمانی و تعداد متقاضیان آن دارد. با این حساب هر چه به روزهای خاص و ایام تعطیل نزدیک شویم، با قیمت بیشتری نسبت به دیگر ایام سال مواجه خواهیم شد. توجه داشته باشید که در صورت خرید بلیط چارتر خارجی، به احتمال زیاد امکان کنسل کردن آن را نخواهید داشت؛ پس بهتر است زمانی اقدام به رزرو بلیط هواپیما خارجی کنید که از سفر خود مطمئن هستید. یکی دیگر از معایب خرید بلیط چارتر خارجی در نظر نگرفتن سن در محاسبه قیمت است و قیمت بلیط کودک و بزرگسال یکسان در نظر گرفته می‌شود. در مقابل بلیط چارتر خارجی، بلیط سیستمی خارجی را داریم:

بلیط های سیستمی نرخ مشخصی دارند و نرخ آن برای افراد ۲ تا ۱۲ سال شامل تخفیف‌های قابل توجهی می‌شود؛ همچنین در صورت کنسل شدن سفر، به‌راحتی می‌توانید بعد از کسر جریمه کنسلی، مابقی پول پرداختی را پس بگیرید. این‌ها از مزایای بلیط سیستمی به شمار می‌روند.

به صورت آنلاین بلیط هواپیمای خارجی بخرید

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی از ره بال آسمان

در گذشته برای خرید بلیط هواپیما خارجی به مشکلات زیادی بر می‌خوردید که منجر به ایجاد استرس می‌شد؛ اما امروزه با توسعه علوم و فنون به‌راحتی می‌توانید به‌صورت آنلاین بلیط مدنظرتان را خریداری کنید که این نوع خرید امکانات گسترده‌تری را نسبت به روش‌های گذشته در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی دسترسی آسان به اطلاعات لازم مانند کلاس پرواز، ساعت حرکت هواپیما، نوع هواپیمای مدنظر، قیمت بلیط هواپیما خارجی و شرایط کنسلی آن است.

برای خرید بلیط به‌صورت آنلاین کافی است به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید. روی دسته بلیط پرواز خارجی کلیک کنید و اطلاعات خواسته‌شده از جمله نام، نام خانوادگی متقاضی، کد ملی، تابعیت و سن را وارد کنید. با کلیک روی دکمه جستجو به لیست تمامی پروازهای خارجی دسترسی پیدا می‌کنید. شما می‌توانید با مقایسه پروازهای متعدد و ایرلاین‌های پوشش‌دهنده بهترین انتخاب را داشته باشید. پس از انتخاب بلیط پرواز و تأیید اطلاعات، هزینه بلیط را از طریق کارت شتاب بپردازید. برای اطمینان بیشتر، اطلاعات بلیط خریداری‌شده از طریق ایمیل و پیامک برایتان ارسال می‌شود.  

یکی از موارد ضروری که باید هنگام خرید بلیط پرواز خارجی به آن توجه شود، اعتبار گذرنامه‌ای است که می‌خواهید با آن سفر کنید. چرا که باید در زمان صدور بلیط، پاسپورت شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

چگونگی کنسل شدن بلیط هواپیما خارجی در ره بال آسمان

برای لغو بلیط هواپیما خارجی از ره بال آسمان می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. اگر قصد دارید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید، لازم است به وب‌سایت ره بال آسمان مراجعه کنید و فرم استرداد وجه را تکمیل کنید؛ اما اگر بخواهید بلیط خود را حضوری کنسل کنید، باید کارت شناسایی و بلیط رزرو شده را به همراه خود ببرید و از کارشناس مربوط به کنسلی بلیط مجموعه کمک بگیرید. علاوه بر این اقدامات شماره تماس ۰۵۱۳۷۱۷۰ یکی دیگر از روش‌های لغو بلیط است. بنابراین می‌توانید با این شماره تماس بگیرید تا همکاران ما اقدامات لازم را انجام دهند. توجه داشته باشید که هزینه جریمه کنسلی بلیط به عوامل زیادی مانند نوع پرواز و ساعت درخواست استرداد وجه بستگی دارد.

کدام پروازهای خارجی پرطرفدار هستند

بلیط هواپیما خارجی با ایران ایر

بعضی از سفرهای خارجی نزد ایرانیان طرفداران بیشتری دارد. دبی، مالزی، استانبول و آنکارا متقاضیان زیادی دارد. ایرلاین‌هایی مانند ایران ایر و ماهان ایر در این خطوط هوایی مشغول به فعالیت هستند. برای رزرو بلیط هواپیما خارجی از این ایرلاین‌ها می‌توانید با واردکردن اطلاعات خواسته‌شده نسبت به خریداری بلیط اقدام کنید.

بلیط لحظه آخری هواپیما خارجی

اگر تمایل دارید با کمترین هزینه به سفری با کیفیت بروید لازم است لحظه آخری که قرار است هواپیما به حرکت در بیاید سایت ره بال آسمان را چک کنید؛ چرا که احتمالاً در لحظات آخر بلیط‌های قیمت مناسب‌تری گیرتان بیاید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ره بال آسمان بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما خارجی صورت آنلاین ره بال آسمان داشته باشید بلیط چارتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: اپراتور ارتباطی که به دنبال مخفی کردن کیفیت نامطلوب سرویس اینترنتی خود به بهانه استفاده از مودم‌های تولید داخل است، در واقع به دنبال خرید کالاهای ارزان‌قیمت خارجی آنهم از نوع دست دوم و بنجل چینی است.   مهندس حسین ریاضی، رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران در واکنش به «اظهارات مدیر ارشد یک اپراتور اینترنتی مبنی بر اینکه به اجبار دولت از مودم بی‌کیفیت داخلی استفاده می‌کنیم» در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا اظهار داشت: همانطور که مستحضرید کیفیت ارائه سرویس توسط یک اپراتور ارتباطی، مجموعه ای از مشخصات فنی و امکانات فنی است که شامل بخش های هسته تجهیزات، انتقال آن و ترمینال است. اینکه یک اپراتور مدعی شود که به دلیل استفاده از ترمینال خاصی دچار اختلال شده مستلزم این است که از کیفیت شبکه خود مطمئن باشد و بداند که یک ترمینال دیگر، کیفیت ارائه سرویس آن اپراتور را بالاتر می برد.   ریاضی خاطرنشان کرد: صحبت ایشان پیرامون فیبرنوری و برای مشترکان است و باید ببینیم این اپراتور تا چه میزان تجربه ارائه سرویس در حوزه فیبرنوری را دارد؛ چراکه این اپراتور در این زمینه تجربه بالایی ندارد، اما سندیکای صنعت مخابرات ایران آماده است تا هر جایی که اپراتوری مدعی شد که کیفیت ارائه سرویس به دلیل استفاده از مودم شرکت خاصی از عضو سندیکا دچار مشکل شده است، عملیات تست و ارزیابی را برای کل شبکه این اپراتور انجام دهد تا عدم کیفیت سرویس های ارتباطی خود را با این بهانه مخفی نکنند و در تلاشیم تا بهترین ارزیابی را با کارشناسان این اپراتور داشته باشیم تا حقیقت را بیابیم.   رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران ادامه داد: اینکه دولت اجبار کرده این اپراتور از شرکت خاصی مودم خریداری کند حرف درستی نیست، البته که دولت دغدغه تولید و اشتغال و بومی سازی تکنولوژی را دارد و شکی نیست که این درخواست مردم است، اما نه به قیمت ارائه سرویس بی‌کیفیت به مشترکین که اپراتوری مجبور باشد از مودم تولید داخل استفاده کند؛ چراکه با همراهی دولت در این جهت گام برمی‌داریم که کیفیت ارائه سرویس به مردم دچار اشکال نشود.   ریاضی تاکید کرد: در جلسه ای که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و وزارت صمت، سندیکای صنعت مخابرات و اپراتورها حضور داشتند، اپراتورها موافقت نامه ای را امضا کردند که در وهله اول 20 درصد از نیاز توسعه از سمت تولیدکنندگان داخلی تامین شود و مابقی به شرط اینکه به درستی پیش رود و کیفیت مدنظر قرار گیرد، خریدهای خارجی انجام شود. بارها تذکر دادیم که اپراتورهای طرفدار خرید خارجی از خرید کالاهای دست دوم و بنجل چینی خودداری کنند، اما به دلیل اینکه این کالاها را ارزان تر تمام کنند با این ادعاها به دنبال اینگونه خریدهای خارجی هستند و تولید داخل را زیر سوال می‌برند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند