Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@00:36:17 GMT

واریز مرحله اول بیمه بیکاری از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۲۲۱

واریز مرحله اول بیمه بیکاری از هفته آینده

رویداد۲۴ مهدی شکوری مشاور امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره زمان واریز بیمه بیکاری، اظهار کرد: از اوایل هفته آینده مرحله اول بیمه بیکاری که مربوط به افرادی که در سامانه ثبت نام کرده بودند و مشمول دریافت بیمه بیکاری بودند، واریز می‌شود.

وی بیان کرد: ۵ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای است که دولت برای واریز بیمه بیکاری برای ماه‌های اسفند و فروردین تخصیص داده است که ۲۸۶ هزار میلیارد تومان پرداخت شده که هفته آینده مرحله اول آن واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکوری با اشاره به اینکه مبالغ دیگری نیز تخصیص داده می‌شود که برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت به حساب مشمولان واریز شود، گفت: افرادی مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند که بیمه شده اجباری باشند و کارفرما حق بیمه این افراد را پرداخت کند و آمار افرادی که در حال حاضر مشمول بیمه بیکاری هستند، ۷۰۰ هزار نفر است که مشمول قانون کار هستند.

مشاور امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه برخی از افراد در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده بودند، اما کارفرما برای آن‌ها لیست بیمه رد کرده بود، تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده این افراد را از لیست حذف کردیم، چراکه شرط دریافت بیمه بیکاری، بیکار بودن است.
بیشتر بخوانید: بانک‌ها قسط معوق و جریمه را باهم می‌خواهند/ تهدید به کسر از حساب ضامنشکوری بیان کرد: در رابطه با افرادی که در سامانه ثبت نام نکرده بودند و برای دریافت بیمه بیکاری به ادارات کار مراجعه کرده بودند نیز از مسئولان روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کردیم که اطلاعات این افراد را در سامانه وارد کنند، چراکه در حال حاضر ملاک ما افرادی است که در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند.

وی درباره افرادی که مشمول قانون کار نیستند و در این ایام بیکار شدند، گفت: بسیاری از بیمه شدگان مانند رانندگان و کارگران ساختمانی بیمه اجباری نیستند، لذا وزارت رفاه برای این افراد ساز و کار‌های دیگری را در نظر گرفته و تسهیلات دیگری قرار است به این افراد تخصیص داده شود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه بیکاری کرونا دریافت بیمه بیکاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز