Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@20:54:32 GMT

اختصاص داغ‌ترین اخبار حوادث به رومینا اشرفی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۲۳۲

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی رکنا نوشت: در پی ارسال گزارش‌های مردمی و نارضایتی برخی شهروندان و زائران از هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته اخلاقی و همچنین وجود قداره کشان زورگیر، فروشندگان مواد مخدر یا بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی در فضاهای سبز و به ویژه بوستان ملت مشهد، بلافاصله دستگاه قضایی وارد عمل شد و دادستان مرکز خراسان رضوی به عنوان مدافع حقوق عامه مردم، دستورات ویژه‌ای را برای بررسی همه جوانب ماجرا با تشکیل یک کارگروه قضایی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین اخبار پربازدید به فاش شدن راز لایو اینستاگرامی رومینا اشرفی و تهدیدهای بهمن خاوری اختصاص داشت. بعد از یک هفته از مرگ رومینا اشرفی دختر 14 ساله‌ای که به دلیل ارتباط با پسر مورد علاقه‌اش توسط پدرش به قتل رسید، دوست او از واقعیت ماجرا پرده برداشت.به گزارش رکنا مونا محمدی   در گفتگویی با فراز در این خصوص گفت: « رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.» بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است.

سومین خبر پربازدید حوادث امروز  باز هم به رومینا اشرفی مربوط می‌شود. در این مطلب که با عنوان چرا رومینا اشرفی ۱۴ ساله عاشق بهمن خاوری ۳۰ ساله شد؟ منتشر شده است، ماجرای عشق او به بهمن خاوری شرح داده شده است.

افشای علت بازداشت بهمن خاوری در ماجرای قتل رومینا اشرفی نیز دیگر مطلب پربازدید دیگر بود. در این زمینه ویدوئویی منتشر شده که در آن ماجرا از زبان بهمن خاوری بیان می‌شود.

بامداد روز شنبه ٣ خرداد ۱۳۹۹، یک دختر ١٧ سالە اهل "روستای قباغو" از توابع شهرستان سقز با هویت مفیده نام داشت خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد. بنا بر اعلام این پایگاه خبری، مفیده ، قرار بودە ازدواج کند، اما خانوادە وی از تمکن مالی لازم برای خرید جهیزیه و حداقل وسایل معیشتی برخوردار نبودە و برای همین خود را حلق آویز کردە است . این مطلب که از سوی پایگاه خبر رکنا منتشر شده نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار حوادث به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حقوق خراسان رضوی دستگاه قضایی مرگ مشهد رومینا اشرفی بهمن خاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش