Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی(ره) هرگز غروب نخواهد کرد و معمار کبیر انقلاب خورشید بی غروبی برای تمام جهانیان است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های ساوه با موضوع منظومه فکری رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی دارای یک منظومه فکری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بود که امام راحل با توکل به ذات حق و نترسیدن غیر از خدا شکل گرفت و با وجود آنکه تمام قدرت های دنیا کمک رژیم پهلوی کردند، اما امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و حمایت مردم رنج کشیده حرکت خود را آغاز کرد و به پیروزی رساند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حرکت امام نه تنها برای شروع و پیروزی انقلاب موثر بود بلکه بعد از انقلاب هم با درایت و رهبری مقتدرانه هم اسلام را محافظت کرد و هم حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی افزود: امام با ایستادن در مقابل تمام قدرت‌های جهان و مغرضان داخلی انقلابی را شکل داد که بر مبانی اسلام استوار شد و با اقتداری که داشت تمامی مشکلات آغاز راه و شکل گیری حکومت اسلامی را کنار زد. براین اساس باید گفت که امام خمینی(ره) خورشید بی غروبی است که تا ابد آثار و برکاتش نه تنها شامل ایران خواهد شد، بلکه گرمابخش تمام جهانیان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز گفت: اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی بعد از اهل بیت(ع) بی سابقه بوده است. امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های علمی بر فراز قله ایستاده‌ایم و آن روح خودباوری که امام به جامعه تزریق کرد امروز به بار نشسته است.

دکتر احسان ساده افزود: اگر چه رسانه‌های دروغ پراکن اجازه نمی‌دادند آوازه توانمندی ایران به گوش جهان برسد، اما در اتفاقات اخیر دنیا صدای ما را شنید.

وی تصریح کرد: در ماجرای کرونا رسانه‌های دروغ پرداز نتوانستند حقایق را پنهان کنند و مردم دنیا دیدند که ما از تمامی کشورهای مدعی توسعه یافتگی جلوتر حرکت کردیم و جزو کشورهای بسیار موفق در بحث مقابله با کرونا بودیم و اینها همه حاصل اخلاص امام خمینی(ره) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

در ادامه این نشست اساتید دانشگاه‌های ساوه و حوزه‌های علمیه به بحث و تبادل نظر پیرامون منظومه فکری امام خمینی (ره) پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام خمینی ره دانشگاه آزاد اسلامي ساوه استانی سیاسی انقلاب اسلامی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد