Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، محمد رحمتی به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این حکم خطاب به رحمتی آمده است: «با توجه به ضرورت گسترش و بهره مندی از فناوری های نوین در زمینه تولید، عرضه و انتشار فیلم انتظار می رود با جلب همراهی مسئولانه سایر مدیران و اهالی شریف سینمای ایران موجبات ارتقای شایسته هنرصنعت سینمای ایران و افزایش ضریب نفوذ آن در محیط رقابتی حاکم بر رسانه های دیداری ایران و جهان را به پشتوانه مطالعات و تحقیقات علمی فراهم آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

محمد رحمتی پیش از این به عنوان  دبیر هیأت نظارت بر عرضه  کالای شامل آثار دیداری و شنیداری از طریق رسانه بر خط ، معاون اجرایی مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره رصد و بررسی موسسه فرهنگی هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات (تارا) مسئولیت داشته و متولد 1363 و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تهران است.

 

 

در جلسه ای که صبح امروزبرگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات محمود اربابی و سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد در این مسئولیت، حکم محمد رحمتی به عنوان معاون جدید توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی توسط حسین انتظامی اعطاء شد.

 

 

محمود اربابی پیش از این عهده دار این مسئولیت بود که با بازنشستگی وی، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد از ابتدای امسال به عنوان سرپرست، اداره این معاونت را بر عهده داشت.

رییس سازمان سینمایی همچنین طی حکمی دکتر محمود اربابی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین انتظامی سازمان سینمایی محمد رحمتی سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن

ششمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مانند روز‌های قبل میزبان چهره‌های سیاسی، فرهنگی و قرآنی بود. هرچند گمانه‌زنی شده بود که احتمال حضور آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور هست، اما بعد اعلام شد که معاون ایشان یعنی میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور به نمایشگاه قرآن می‌آیند.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم بعد از افطار با خانواده خود به نمایشگاه قرآن آمد و در اولین غرفه در بخش خوشنویسی شرکت کرد و تصمیم گرفت بعد از سال‌ها قلم به دست گیرد و خوشنویسی کند. هرچند در انتها نمره‌ای که از مسئول خوشنویسی دریافت کرد، صفر بود! 

رسایی هم مانند دیگر مهمانان بخش هوش مصنوعی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم جالب توجه دانست و گفت: امسال برای من بخش هوش مصنوعی و تحرکات و فعالیت‌هایی که در این زمینه به نمایش گذاشته شده بود جالب بود و استفاده کردم. نمایشگاه قرآن یکی از جاذبه‌های ماه مبارک رمضان است، که در بهار قرآن مردم را جذب خود می‌کند و هر سال می‌تواند فعالیت‌های مختلف قرآنی را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

مهران رجبی، بازیگر و مجری تلویزیون هم مهمان دیگر نمایشگاه قرآن بود. هرچند که در مصاحبه‌اش اعلام کرد کاش مشهور نبود و می‌توانست بخش‌های مختلف نمایشگاه را ببیند، اما در انتها با یک ماسک و یک کلاه خودش را از نظر‌ها پنهان کرد، تا کسی او را نشناسد و بتواند با خیال راحت به بازدید از نمایشگاه ادامه دهد. 

روز گذشته برای اولین‌بار اعلام شد که انیمیشن سینمایی «بی پلاک» با موضوع شهید ابراهیم هادی در بخش نوجوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور عوامل اکران خواهد شد.

برپایی نشست با موضوع شعار سال ۱۴۰۳ با حضور محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد صادق شهبازی، فعال سیاسی و اجتماعی در غرفه اندیشگاه حیات، برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی نهج‌البلاغه با موضوع «شرح اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نهج‌البلاغه» با حضور آیت‌الله احمد بهشتی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری در غرفه نهج‌البلاغه، کتاب حکومت و ... از دیگر نشست‌های ششمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پایان مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱بیمارستان
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد