Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی موشکی استراتژیک این کشور قرار است تا پایان سال میلادی بیش از یکصد رزمایش برگزار کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ناوگان دریای سیاه» نیروی دریایی ارتش روسیه از استقرار ناوها و کشتیهای جنگی خود برای انجام چندین رزمایش در طول تابستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، 37 کشتی، قایق و ناو پشتیبانی برای انجام مجموعه‌ای از این رزمایشها مستقر شده‌اند. در مرحله نخست خدمه این کشتیها پاسخ اضطراری و آمادگی برای اعزام به مناطق مورد نظر را تمرین خواهند کرد. 

براساس بیانیه ناوگان دریای سیاه روسیه، در مراحل بعد نیروها شلیکهای توپی و موشکی علیه اهداف دریایی، ساحلی و اهداف هوایی را تمرین می‌کنند.

دوره آموزشی و تمرینی ناوگان دریای سیاه از روز اول ژوئن آغاز شده است. علاوه بر رزمایشهای فوق، کشتیهای حاضر در این رزمایش، تمرینهای ارتباطی با قایقها و آمادگی آنها برای مشارکت در ماموریتهای مورد نظر را تمرین خواهند کرد.

وزارت دفاع روسیه نیز روز دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «نیروی موشکی استراتژیک ارتش روسیه» در طول تابستا بیش از 100 رزمایش مختلف انجام خواهد داد.

براساس این بیانیه، نیروی موشکی استراتژیک روسیه بیش از 30 رزمایش تاکتیکی موشکی و بیش از 70 رزمایش تاکیتیکی ویژه با نیروهای نظامی و لجستیکی برگزار خواهد کرد.

در طول این دوره تمرینی و آموزشی، سیستمهای جدید موشکی معرفی و آموزش داده خواهد شد و همچنین از موشکهای پیشرفته نیز استفاده خواهد شد.

این رزمایشها طیفی از رزمایشهای چندجانبه با نیروها و قابلیتهای مختلف را شامل خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه رزمایش تمرین کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • وعده صادق به معنای عبور از قدرت بازدارندگی نیست/ پایان صبر استراتژیک ایران
  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان