Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، سازمان بهداشت جهانی امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد که تعداد جان‌باختگان بر اثر ویروس کرونا در قاره آفریقا به چهار هزار و ۲۰۰ تن و تعداد کل مبتلایان به بیش از ۱۵۰ هزار افزایش یافت.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی به طور دقیق تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۶۱۰ نفر در قاره آفریقا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این جمع چهار هزار و ۲۸۱ نفر جان باخته و ۶۳ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، تعداد مبتلایان در جمهوری آفریقای جنوبی ۳۴ هزار و ۳۵۷ تن و در مصر به ۲۴ هزار و ۹۸۵ نفر بوده و بیشترین تعداد جان‌باختگان به ترتیب در مصر با ۹۵۹، آفریقای جنوبی ۷۰۵ و در الجزایر ۶۶۱ مورد است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

جمهوری ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل مداخله خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با بیان اینکه این وظیفه دادگاه بین‌المللی است که تصمیم بگیرد نسل کشی در غزه رخ داده یا خیر، به شماری از جنایات و اقدام ضد بشری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روند باید متوقف شود. دیدگاه جامعه جهانی روشن است. دیگر بس است.

وی درباره شکل این مداخله توضیحی نداد اما تاکید که این اقدام پس از تجزیه و تحلیل حقوقی و سیاستی و مشورت با چندین شریک از جمله آفریقای جنوبی اتخاذ شده است.

آفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ استآفریقای جنوبی خواستار صدور حکم بازداشت عاملان جرایم جنگی در غزه شدآفریقای جنوبی: کشورها باید تامین مالی ارتش اسرائیل را متوقف کنند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ «میرکت»؛ بزرگترین رادیو تلسکوپ دنیا در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • بازار شکلات تلخ شد
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی