Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@16:09:53 GMT

مخالفت اِستونی با بسته نجات اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۴۶۲

مخالفت اِستونی با بسته نجات اقتصادی

استونی با طرح نجات اقتصادی کمیسیون اروپا برای غلبه بر رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا مخالفت کرد.

به گزارش یورونیوز؛ مارتین هِلم، وزیر دارایی استونی که نماینده حزب راست‌گرای افراطی در ائتلاف حاکم بر این کشورِ عضو منطقه یوروست، مخالفت خود را با طرح نجات اقتصادی کمیسیون اتحادیه اروپا که چهارشنبه گذشته رونمایی شد، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتین هلم در گفتگو با تلویزیون دولتی ای‌تی‌وی استونی با انتقاد از طرح کمیسیون اروپا، آن را در جهت منویات آلمان و فرانسه برای حرکت به سمت شکل‌گیری «ایالات متحده اروپا» عنوان کرد.

کمیسیون اروپا به عنوان بازوی اجرایی اتحادیه اروپا چهارشنبه گذشته طرح «نسل آینده اتحادیه اروپا» را شامل یک بسته پیشنهادی ۷۵۰ میلیارد یورویی برای غلبه بر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا رونمایی کرد.

بسته محرک اقتصادی پیشنهاد شده از سوی کمیسیون اروپا شامل اعتبار۵۰۰ میلیارد یورویی برای کمک مالی به اقتصاد کشورهای آسیب دیده از شیوع ویروس کروناست و ۲۵۰ میلیارد یوروی آن نیز در قالب پرداخت وام خواهد بود.

بر پایه طرح کمیسیون اتحادیه اروپا، بودجه اجرای این محرک مالی از طریق فروش اوراق قرضه مشترک اتحادیه اروپا تامین خواهد شد و میزان کمک مالی به هر کشور نیز در این طرح مشخص شده است.

اِستونی با نام رسمی جمهوری استونی کشوری در منطقه بالتیک در شمال اروپا است. این کشور از غرب به دریای بالتیک و از شمال به خلیج فنلاند می‌رسد و مرز شرقی آن با روسیه و مرز جنوبی آن با لتونی مشترک است. جمعیت آن ۱٬۳۱۵٬۹۴۴ نفر و پایتخت آن تالین است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اتحادیه اروپا کمیسیون اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک