Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:22:35 GMT

افزایش سفر، نتیجه لغو وضعیت اضطراری در ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۴۶۶

افزایش سفر، نتیجه لغو وضعیت اضطراری در ژاپن

به نظر می رسد لغو وضعیت اضطراری در ژاپن باعث افزایش تعداد سفرهای برون شهری در پایتخت این کشور شده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، در نتیجه لغو وضعیت اضطراری در ژاپن بسیاری از مردم پایتخت این کشور از این شهر خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپراتور تلفن همراه NTT Docomo اطلاعات موقعیت افراد در سراسر ژاپن را با استفاده از داده های شبکه جمع آوری می‌کند. این شرکت می‌گوید این روش جمع آوری داده ها از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند.

ان اچ کی با استفاده از داده‌های این شرکت، تعداد ساکنان توکیو که طی آخرین هفته ماه مه به دیگر استان‌ها سفر کرده اند را با هفته پیش از آن مقایسه کرده است.

ان اچ کی جا به جایی این افراد را از ظهر تا ساعت 4 بعد از ظهر، شلوغ ترین ساعات شبانه روز، دنبال کرد.

این گروه دریافت تعداد افرادی که به بیرون شهر رفته اند، طی روزهای کاری شش درصد و در روزهای شنبه و یکشنبه 13 درصد افزایش داشته است.

داده ها نشان می دهد که بعضی از مقصدهای این افراد شامل استان های نزدیک مثل شیزوئوکا و ایباراکی بوده است، که در آنها تعداد بازدید کنندگان از توکیو نسبت به هفته گذشته در حدود 20 درصد افزایش داشته است.

کیوتو و نارا در غرب ژاپن نیز شاهد افزایش حدود 15 درصدی بازدید کنندگان بودند.

این ارقام نشان می دهد مردم توکیو، لذت بردن از اوقات فراغت خود با سفر به مناطق نزدیک و محل های گردشگری به خصوص در آخر هفته ها را به تدریج شروع کرده اند.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا، تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت در آمریکا و نشانه های عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، برای دومین روز متوالی کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در ماه مه، ۷۴ سنت معادل ۰.۹ درصد کاهش یافت و به ۸۵ دلارو ۵۱ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد تحویل مه روز پنج شنبه منقضی می شود و قرارداد تحویل ژوئن، ۶۸ سنت معادل ۰.۸ درصد کاهش داشت و به ۸۴ دلار و ۹۵ سنت رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه، با ۶۴ سنت معادل ۰.۸ درصد کاهش، به ۸۰ دلار و ۹۸ سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت که هفته گذشته به بالاترین رکورد خود از اکتبر صعود کرده بود، از ابتدای هفته جاری تاکنون، عقب نشینی کرده و حدود ۳ درصد بالاتر از میانگین قیمت نهایی در هفته اول مارس، مانده است.

رونگ ئیپ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی اظهار کرد: افزایش شدید ذخایر نفت آمریکا و انتظارات برای عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس در نشست آتی این گروه، باعث تسریع سودگیری از افزایش اخیر قیمت نفت شد.

به گفته منابع بازار، آمار موسسه امریکن پترولیوم نشان داد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۲۲ مارس، به میزان ۹.۳ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده است. ذخایر سوختهای تقطیری هم ۵۳۱ هزار بشکه افزایش داشته، اما ذخایر بنزین، به میزان ۴.۴ میلیون بشکه کاهش پیدا کرده است. آمار رسمی بعدازظهر روز چهارشنبه اعلام می شود.

منابع آگاه به رویترز گفتند: اوپک پلاس نیازی نمی‌بیند در نشست کمیته نظارتی مشترک وزیران این گروه در هفته آینده، تغییری در سیاست جاری تولید نفت پیشنهاد شود.

اعضای اوپک پلاس جمعا تصمیم گرفتند تولید نفت خود را در سه ماهه جاری، ۲.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند. با این حال، بخش عمده این کاهش تولید از قبل به اجرا گذاشته شده بود و شامل کاهش تولید یک جانبه عربستان سعودی به میزان یک میلیون بشکه در روز بود.

بر اساس گزارش رویترز، به گفته منابع آگاه، دولت روسیه به شرکت‌ها دستور داده است تولید نفت را در سه ماهه دوم کاهش دهند تا مطابق با تعهدات مسکو در برابر اوپک پلاس، دستیابی به هدف تولید ۹ میلیون بشکه در روز تا پایان ژوئن، تضمین شود. تولید نفت روسیه در اواخر فوریه، ۹.۵ میلیون بشکه در روز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • ارائه ۲۲ هزار خدمت درمانی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مراکز آموزشی ودرمانی تبریز
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • فقر سرعت پیر شدن مغز را افزایش می‌دهد
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • وضعیت ورزشگاه عشق‌آباد قلعه‌نویی را متعجب کرد