Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:31:13 GMT

برادر گواردیولا و افشای رویای او در مربیگری

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۵۳۵

برادر گواردیولا و افشای رویای او در مربیگری

پِرِ گواردیولا برادر پپ گواردیولا فاش ساخت که او دوست دارد روزی تجربه مربیگری در سطح ملی را نیز کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از سال 2008 که هدایت تیم اول بارسلونا را قبول کرد، خیلی سریع توانست شایستگی هایش را به اثبات برساند. او با بارسلونا در اولین فصل حضورش فاتح سه گانه شد و در 4 سال مربیگری این باشگاه به تمام افتخارات ممکن دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ سپس در بایرن و سیتی نیز عناوین قهرمانی متعددی را کسب کرد. پِرِ گواردیولا برادر پپ که یک ایجنت فوتبالی است و بخشی از سهام باشگاه جیرونا را نیز در اختیار دارد، در مصاحبه با گلوبو اسپورته برزیل گفت که پپ دوست دارد روزی سرمربیگری در سطح ملی را نیز تجربه کند.

 

 

 

 

در یکی دو سال گذشته فوتبال باشگاهی برزیل شاهد حضور مربیانی چون ژرژ ژسوس، خورخه سامپائولی، ادوارو کودت و رافائل دودامل بوده و گفته می شود شاید در آینده، یک مربی خارجی هدایت تیم ملی این کشور را نیز برعهده بگیرد. چند سال پیش شایعاتی در مورد حضور گواردیولا در سلسائو نیز مطرح شده بود.

 

 

 

 

پِرِ گواردیولا در مصاحبه گلوبو اسپورته گفت:« برادرم دوست دارد روزی سرمربیگری یک تیم ملی را تجربه کند ولی شما تمام جام های تان را با مربیان بومی برده اید و بعید می دانم در تیم ملی نیاز به یک مربی خارجی داشته باشید. در برزیل مربیان بسیار خوبی وجود دارند. رویای پپ این است که روزی سرمربی یک تیم ملی باشد ولی باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. این ایده البته مربوط به آینده است و پپ فعلا چنین برنامه ای ندارد.»

 

لازم به ذکر است که پپ گواردیولا تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و فعلا خبری از تمدید قرارداد او نیست.

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد