Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی شدید یک جوان در عملیات اطفاء حریق، آتش‌سوزی جنگل‌های "دیل" گچساران خبر داد.

«وحید محمدی تبار» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: متاسفانه "البرز زارعی کوهسرک" ۲۸ ساله از داوطلبان مهار آتش‌سوزی "دیل" از چند ناحیه دچار سوختگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این فرد که عضو تشکله‌ای مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل‌های دیل بود که در محاصره آتش قرار می گیرند، به صخره ای پناه می برند که سه نفر از صخره بالا می روند و نفر چهارمی که آقای زارعی بود ‌بعلت سقوط از ناحیه کمر آسیب دیده و چون امکان فرار مجدد را نداشته وسط علف‌های در حال سوختن قرار گرفته و این مساله منجر به سوختگی شدید این جوان می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این جوان هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری و تحت درمان است، با برخی از مسئولان با او ملاقات داشتیم و هم اکنون وضعیت روحی مطلوبی دارد.

محمدی تبار تصریح کرد: امیدوارم با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریعتر این جوان بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد:‌ چون این جوان در عملیات اطفاء حریق شرکت داشته، پیگیری لازم جهت‌ انجام امور درمانی وی ‌از سوی بیمه ایران و اداره کل منابع طبیعی ‌صورت گرفت تا تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصدومیت برخی نیروهای کمک کننده به مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان هم عنوان کرد: ۳ نفر در آتش سوزی خائیز، ۴ نفر در آتش‌سوزی "خونگه بنار" گچساران و ۲ نفر در آتش سوزی جنگل‌های دیل دچار مصدومیت شدند.

محمدی تبار تاکید کرد: مصدومان آتش سوزی جنگل‌های استان با در رفتن پا و کتف و یا سوختگی مواجه شدند.

وی بیان کرد: در مجموع بوسیله بالگردهای ارتش، سپاه، شرکت نفت و گاز گچساران و هلال احمر حدود ۷۰۰ سورتی پرواز جهت هلی برد و انتقال نیروها و آب پاشی برای مهار آتش سوزی جنگل‌های "خامی"، "خائیز" و "دیل" انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزي آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل نفر در آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد

ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران چالوس گفت:  آتش سوزی که در ساعت ۱۴ امروز در بخش مرزن آباد جاده دلیر به وقوع پیوسته بود، مهار شد.

مهرداد خزایی پول سه شنبه ۷ فروردین  در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش مرزن آباد در جاده دلیر اظهار کرد: پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی با بیان اینکه به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره‌ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: بالگرد جهت اطفای حریق آماده بود اما به علت مهار شدن آتش دیگر نیازی به بالگرد نبود.

خزایی پول علت آتش سوزی را انسانی و خاموش نکردن محل آتش از سوی مسافران اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد