Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین خطری است که می‌تواند این کشور را تهدید کند درحالی‌که نزدیک شدن مردم و نظام به یکدیگر، می‌تواند روند رشد توسعه و تعالی کشور را سرعت بخشد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد که بعدازظهر امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: نزدیک به 350 سال گذشته نهضت‌های مختلفی در کشور شکل گرفت که سعی داشتند یک نظام مردمی را در ایران به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهضتی که توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب رقم خورد نه‌تنها همچون نهضت‌های گذشته با شکست مواجه نشد بلکه در تمام کشور مورد تائید قرارگرفته و تبدیل به انقلابی جهانی شد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بین انقلاب اسلامی و نهضت‌های پیشین از نظر ساختار و انسجام، تفاوت فراوانی وجود داشت، گفت: انقلاب اسلامی بر دو پایه خدامحوری و مردم‌سالاری شکل گرفت درحالی‌که پایه‌ و اساس نهضت‌های پیشین، افراد خاص سیاسی بودند.

جمالی پور با بیان اینکه مردمی بودن حکومت از منظر امام خمینی (ره) اهمیتی بالایی داشت خاطرنشان کرد: پس از انقلاب نیز مردم صاحبان اصلی حکومت بودند و در همه تصمیمات مهم کشوری به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم دخالت می‌کردند.

دانشگاه‌های استان قزوین از 17 خرداد بازگشایی می‌شودکاهش 1.2 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهرانقزوین| مستضعفین در مکتب امام خمینی (ره) ولی نعمت جامعه هستند

 

توجه به سلایق مردم قدرت جمهوری اسلامی ایران را افزایش می‌دهد

وی با بیان اینکه ایشان همواره تأکید می‌کردند که مردم نباید از نظام فاصله بگیرند، تصریح کرد: باید برای حفظ نظام و انقلاب به خواست و مطالبات مردم بیش ار گذشته توجه کرد زیرا هر چه به سلایق آنها اهمیت بیشتری دهیم قدرت جمهوری اسلامی ایران افزایش خواهد یافت.

استاندار قزوین گفت: فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین خطری است که می‌تواند این کشور را تهدید کند درحالی‌که نزدیک شدن مردم و این نظام مقدس می‌تواند روند رشد توسعه و تعالی کشور را سرعت بخشد.

انتهای پیام/ ع

R7541/P1494/S6,63/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین امام خمینی (ره)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین امام خمینی ره استانداری قزوین امام خمینی ره استاندار قزوین جمهوری اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند