Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:23:24 GMT

توسعه شبکه آب روستای مرتضی گرد کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۶۰۴

توسعه شبکه آب روستای مرتضی گرد کلید خورد

مشکلات تامین آب و توسعه نقاط فاقد شبکه روستای مرتضی گرد با حضور حسن حقیقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری و حسین مطلبی نژاد، بخشدار بخش آفتاب بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نشست بررسی مشکلات تامین آب و توسعه نقاط فاقد شبکه روستای مرتضی گرد با حضور حسن حقیقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری، حسین مطلبی نژاد بخشدار بخش آفتاب، دمیرچی سرپرست دهیاری ، فرهاد شفیعی رئیس و اعضای شورای اسلامی روستای مرتضی گرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست شرایط تحویل گیری روستای مرتضی گرد، مشکلات شبکه تامین و توزیع آب ، برنامه های درنظر گرفته شده برای برطرف کردن کمبودها و توسعه نقاط فاقد شبکه ی این روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در پایان این نشست، تفاهم نامه ای در زمینه حمایت و همکاری دوجانبه و جلب مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی از جمله استانداری و فرمانداری تهران در جهت تامین اعتبارات لازم تهیه شد و به امضای مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران – شهرری و بخشدار بخش آفتاب رسید.

روستای مرتضی گرد با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در قسمت جنوبی بزرگراه آزادگان در منطقه19 تهران ( بخش آفتاب) واقع شده و از روزهای پایانی سال گذشته به دنبال نهایی شدن طرح یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب، زیر پوشش خدمات رسانی آبفای منطقه6 تهران - شهرری قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب بخش آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند

محمد رئیسی  اظهار کرد: عملیات برقرسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برقرسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: به لطف الهی و خدمات شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیلزده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی