Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: همزمان با سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، شبکه قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی را برای پخش از شبکه استانی در نظر گرفته است.

اکبری افزود: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «نسل آفتاب» به مدت ۶۰ دقیقه طی دوشب حدود ساعت ۲۱ همراه مخاطبان خواهد بود، این برنامه فردا سه شنبه با حضور حجت الاسلام تلخابی به گفتگو درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشور‌ها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این برنامه چهارشنبه شب هم با حضور آیت الله اسلامی به مسائلی همچون: قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی (ره) در آن دوره و تاثیرات این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روز‌ها پرداخته می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رادیو قزوین هم با برنامه «امام دل ها» و «قیام جاویدان» بعدازظهر روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به مدت ۷۵ دقیقه با محوریت بررسی شخصیت سیاسی و مذهبی امام خمینی (ره) و همچنین ارتباط عمیق بین ایشان و مردم و نگاه به نیمه خرداد به عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

اکبری اظهار داشت: همچنین بخش‌هایی از برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگومحور، صبحگاهی و شبانگاهی سیما و صدا هم همچون: «تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر» و «در مسیر بندگی» به این دو مناسبت اختصاص می‎یابد.

او گفت : معاونت فضای مجازی هم با بارگذاری محتوای مناسب تولیدات در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو (آپارات) و تمامی بستر‌های فضای مجازی، پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد در صورت امکان از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین به صورت زنده و همچنین فضاسازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز در وبسایت و پیام رسان‌ها با ترند هشتک‌های همچون: #امام_راحل #روح_الله #قیام_۱۵_خرداد به این مناسبت می‌پردازد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد شبکه قزوین مرکز قزوین ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روز ارتش، فرصتی برای پاس داشت سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی دلاورمردانی است که با عرق ملی و دینی خود در جبهه ایثار و مردانگی همچنان ایستاده اند. 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که دشمنان نظام، قصد داشتند ارتش را منحل کنند؛ امام خمینی (ره) طی پیامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ با تأکید بر ضرورت حفظ ارتش، این روز را روز ارتش نامگذاری کردند.
 فرمانده پایگاه پدافند هوایی آبدانان گفت: ارتش در زمان جنگ ۴۸ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده که نشان دهنده وفاداری ارتش در بیعت دیرینه خود است. با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۵۸ ارتش تولدی دوباره پیدا کرد و پا به عرصه وجود گذاشت.
 سرهنگ خدادادی اذعان کرد: در زمان طاغوت، ارتش تجهیزات خوبی داشت؛ ولی این تجهیزات وابسته بود؛ در حالی که هم اکنون و پس از انقلاب، نیروی ارتش جمهوری اسلامی متکی به خود شده و به خودکفایی رسیده است.
سایت راداری آبدانان ۱۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان