Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین 15 خرداد نمایشگاه كتابی در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراوان به مناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی‌(ره) و قیام خونین 15 خرداد نمایشگاه كتابی به همین منظور در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برپا شد.

این نمایشگاه از آثار امام خمینی‌(ره) و اتفاقات 15 خرداد به مدت یک‌هفته برای بهره‌مندی دانشجویان، استادان و مراجعه‌کنندگان واحد سراوان دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی عودی جعفری مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها در دانشگاه‌ها را آشنایی بیشتر دانشجویان و جوانان با شخصیت امام خمینی‌(ره)، انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد عنوان کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب قیام خونین 15 خرداد دانشگاه آزاد اسلامی سراوان رحلت امام خمینی ره دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از تلاش‌های شبانه روزی کادر آموزشی از جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به بعد مسافت واحد تهران شرق نسبت به شهر تهران و سختی آمد و شد دانشجویان، در شرایطی که بسیاری از واحدها دچار افت ثبت‌نام بودند، ثبت نام در واحد تهران شرق افزایش چشمگیری داشت.

موسوی اصل ادامه داد: دریک برنامه‌ریزی جامع و چند جانبه بهمراه ارتباط گیری با حوزه آموزش و پرورش طی چندین ماه این کار صورت گرفت.

وی افزود: میزان انصراف دانشجویی نیز بصورت چشم گیری کاهش یافته است که این همه با تلاشهای وافر همکاران عزیز خصوصاً شخص معاون محترم آموزشی دانشگاه دکتر هاشم زهی اتفاق افتاده است.

رئیس واحد گفت: بنده این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً اهالی واحد تهران شرق تبریک عرض میکنم.

موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری یک مجموعه معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تهران شرق با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا بهرامن رئیس این مجموعه معدنی خبر داد.

رئیس واحد تهران شرق گفت: همکاری در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین آلات معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی کار مورد نیاز معادن کشور در قالب طرح پویش اشتغال، تصویب رشته‌های مورد نیاز معادن از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی تأکید کرد: محوریت و مسئولیت پیگیری و اجرای تمامی مفاد تفاهم‌نامه با واحد دانشگاهی تهران شرق می‌باشد.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق در ارتباط با صنایع مختلف کشور در راستای تولید و درآمدزایی اقدام به ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نموده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه
  • سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند