Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروزان سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و معتقدم لیگ فوتبال بانوان باید تمام شود.

وی گفت: ما در خوزستان که منطقه قرمز از لحاظ شیوع ویروس کروناست امکان تمرین و بازی کردن نداریم از طرفی نمی‌توان با این امکانات بسیار ضعیف مسابقات بانوان را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌ها برای حامیان مالی بسیار سنگین است و آنها هم تمایل به ادامه لیگ با این شرایط را ندارند.

وی ادامه داد:تیم شهرداری بم اکنون با ۶ امتیاز فاصله با تیم دوم، شانس بسیاری برای قهرمانی دارد چرا که بازی‌های باقی مانده آنها با رقبای سرسختی نیست؛ البته ادامه برگزاری لیگ به نظر سازمان لیگ بستگی دارد و آنها تصمیم نهایی را می‌گیرند.

سرمربی تیم آویسا خوزستان افزود: حتی اگر ۲۰ روز هم برای آماده سازی تیم‌ها زمان بدهند فایده‌ای ندارد چرا که آنها در این مدت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این امکان وجود دارد که بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی شوند.

وی ادامه داد: اگر بخواهند تیممان را به لیگ پایین تر بفرستند می‌توانیم نسبت به این موضوع اعتراض کنیم؛ اگر ما حتی یک درصد شانس ماندن در لیگ را داشته باشیم قانون این اجازه را نمی‌دهد که تیم آویسا را به لیگ یک ببرند.

سلیمانی گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف لیگ را مشخص کنند. مشخص نبودن تکلیف باعث شده که باشگاه‌ها پول بازیکنان را ندهند و این موضوع به زندگی آنها لطمه وارد کرده است. بازیکنان خانم قرارداد آنچنانی نداشته و جایی هم شاغل نیستند و تمام زندگی آنها فوتبال است لذا نباید در حقشان اجحاف شود.

وی افزود: لیگ بانوان همچون آقایان نیست و کمتر به آن توجه می‌شود؛ از طرفی تمام بازیکنان ملی پوش تنها در ۲ یا سه تیم پخش می‌شوند که این موضوع زیبایی مسابقات را کاهش می‌دهد. معتقدم فوتبال بانوان هم باید همچون فوتسال یک برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد و اجازه بیش از پنج ملی‌پوش را در یک تیم ندهد تا شاهد یک لیگ پویا و جذاب باشیم.

به گزارش ایرنا تیم آویسا خوزستان که نخستین فصل حضورش را در لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه می‌کند هم اکنون با هفت امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ جای گرفته است.

برچسب‌ها اهواز فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهواز فوتبال بانوان اهواز فوتبال بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین در ادامه گفت: من به خاطر یحیی گل‌محمدی به ایران آمدم.

او همچنین ادامه داد: ️برخلاف علاقه‌ام، در سن ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم استعداد فوتبال بازی کردن ندارم؛ همین موضوع انگیزه‌ای شد تا مربیگری کنم.

کد خبر 846507 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست