Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت عبری‌زبان "والا" اعلام کرد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نقشه‌ نهایی مناطقی که در چارچوب طرح موسوم به "معامله قرن" به اراضی اشغالی ملحق خواهد شد را از اعضای دولت خود پنهان می‌کند.

به گزارش ایسنا، سایت "والا"در گزارشی از نارضایتی وزرای دولت رژیم صهیونیستی بابت بی اطلاعی‌شان از نقشه نیمه نهایی مناطق به رغم نزدیک بودن تاریخ الحاق کرانه باختری که یک ماه بیشتر تا آن باقی نمانده، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبگاه نوشت، رهبران ارشد ائتلاف دولتی که در رأس آنها بنی گانتس، وزیر جنگ و گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه این رژیم است هنوز از نقشه ها مطلع نشده‌اند. گانتس قصد دارد به زودی دو نماینده برای خود در تیم مسئول ترسیم مرزها تعیین کند.

طبق توافق ائتلافی میان نتانیاهو و گانتس، نتانیاهو قادر خواهد بود از ابتدای ماه ژوئیه لایحه الحاق غور اردن و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را ارائه کند، مشروط بر اینکه درباره این موضوع با گانتس مشورت و رایزنی کند.

این سایت همچنین به نقل از منابع سیاسی اسرائیل گفته است که هیچ کس شکل نقشه های به روز شده و جزئیات این طرح را به طور کامل نمی‌داند، این در حالی است که شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری با این طرح مخالف و مدعی است این طرح چیزی شبیه به یک کشور به فلسطینی‌ها می‌بخشد و بسیاری از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق فلسطینی‌ باقی می‌ماند.

از سوی دیگر، مقامات ارشد حزب لیکود بر این باورند که نتانیاهو سعی می‌کند تصمیم الحاق را بدون پرداختن به موضوع کشور فلسطین پیش ببرد به این امید که دولت دونالد ترامپ به رغم مخالفت فلسطینیان با این طرح موافقت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس