Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ترافیک لرستان گفت: ۴۴ نقطه حادثه‌خیز در لرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۱ نقطه در شهرستان بروجرد واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حمیدرضا کشاورز عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک لرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: محور کمربندی پرحادثه‌ترین مسیر در بروجرد بوده و سالانه بستر وقوع تصادفات بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مقایسه آمار تصادفات درون شهری لرستان طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ بیان کرد: مجموع تصادفات درون شهری سال ۹۷ در استان ۲۷ هزار و ۳۹۷ مورد و در سال ۹۸ با کاهش ۱۴.۵ درصدی به ۲۲ هزار و ۴۱۵ مورد رسیده است.

دبیر شورای ترافیک لرستان خاطر نشان کرد: آمار وقوع تصادفات درون‌شهری طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در شهرستان بروجرد به ترتیب ۶ هزار و ۹۹ و ۵ هزار و ۷۵۱ مورد و با کاهش ۶ درصدی همراه بوده است.

کشاورز با اشاره به سهم ۲۲ درصدی تصادفات درون‌شهری بروجرد در مقایسه با مجموعه تصادفات رخ داده در سال ۹۷ در لرستان بیان کرد: این سهم در سال ۹۸ به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مجموع تصادفات منجر به فوت سال ۹۷ در لرستان ۵۸ مورد بوده که در سال ۹۸ به ۵۹ مورد افزایش یافته است.

دبیر شورای ترافیک لرستان تاکید کرد: تصادفات منجر به فوت در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ در بروجرد از ۱۳ به ۸ مورد کاهش یافته و کاهش ۳۸ درصدی به خود دیده است.

کشاورز تصریح کرد: مجموع تصادفات منجر به جرح در لرستان از ۴ هزار و ۳۰۵ مورد در سال ۹۷ با کاهش ۱۵ درصدی به ۳ هزار و ۶۴۹ مورد در سال ۹۸ رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: تصادفات منجر به جرح در بروجرد نیز در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به ترتیب ۵ هزار و ۸۶ و ۴ هزار و ۲۶۷ مورد بوده است.

دبیر شورای ترافیک لرستان بیان کرد: در سال ۹۸ مجموع تصادفات رخ داده در لرستان و بروجرد به ترتیب با کاهش ۱۸ و ۶ درصدی همراه بوده است.

کشاورز با اشاره به فراوانی تصادفات رخ داده در نقاط حادثه‌خیز بروجرد افزود: محور کمربندی، خیابان تختی و منطقه علی‌آباد به ترتیب با ۴۱، ۳۱ و ۱۴ فقره تصادف در سال ۹۸ بیشترین فراوانی تصادف را داشته‌اند.

وی به نقش عابران پیاده در وقوع بیشترین تصادفات شهری در بروجرد اشاره و تاکید کرد:  از این‌رو توجه به جریان‌بندی ترافیک در معابر شهری با هدف کاهش تصادفات از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیر شورای ترافیک لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۱۱ نقطه از ۴۴ نقطه حادثه‌خیز لرستان در شهرستان بروجرد ادامه داد: نقش محور کمربندی در افزایش آمار تصادفات منجر به جرح و فوت در بروجرد بسیار بارز است.

کشاورز باشه به نقش شهرستان بروجرد در اتصال استان‌های غربی به جنوبی کشور تصریح کرد: حجم بالای تردد در کمربندی آن هم با وجود مشکلات این محور ضرورت ایمن‌سازی این مسیر را هرچه بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادفات لرستان بروجرد ترافیک تصادفات درون شهری تصادفات منجر شهرستان بروجرد مجموع تصادفات محور کمربندی حادثه خیز سال ۹۸ سال ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بود با سمند دیگر از سمت مقابل در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه