Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اجرای میدانی سرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهری و روستاها از دیگر برنامه‌های شاخص ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) است.

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) از طریق منابر مجازی، مداحی مجازی، برگزاری مسابقات مختلف کتاب‌خوانی مرتبط با شخصیت و سیره امام(ره)، مسابقه صحیفه‌خوانی نیز بخش دیگری از برنامه‌های کانون‌های مساجد هرمزگان ویژه بزرگداشت ۱۴ خرداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی این ویژه برنامه‌های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در یک‌هزار و ۵۳ کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با هدف ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران برگزار می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، بازخوانی اندیشه‌های امام راحل(ره) را یکی از راه‌های پاسداری از آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، انقلاب و نظام است.  

امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در سحرگاه ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸، در حالی که مردم هنوز به دعا و نیایش مشغول بودند، به محض آنکه برای نماز صبح و عبادت سحرگاهی از خواب برخاستند و همه چیز را غیر عادی دیدند رادیو صوت قرائت قرآن پخش می‌کرد.

ساعت هفت بامداد پس از چند ساعت سکوت، گوینده اخبار رادیو با صدای لرزان گفت:  "بسم الله الرحمن الرحیم، انالله و اناالیه راجعون"، روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان حضرت امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوست.

برچسب‌ها هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد امام خمینی(ره) همدلی پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد امام خمینی ره همدلی هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد امام خمینی ره همدلی فرهنگی هنری مساجد مساجد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد، گفت: پیش نماز‌های ما باید به مدیران و فعالان در عرصه اجرای معنویات رهبری تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اینکه چرا ما کار فرهنگی می‌کنیم و در مردم اثر نمی‌گذارد، به دلیل آلودگی فکری و بصری در محیط جامعه است که باید طهارت لازم برای کار‌های فرهنگی را لحاظ کرد.

به گفته امام جمعه قزوین، مردم باید بدانند که تبعیض برای مسوولان مهم است و نباید اجازه داد که صحنه زشت این موضوع برای جامعه آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: خوشبختانه قزوین در فضای قرآنی کشور خوش درخشیده و در مسابقات متعدد قرآنی وضعیت خوبی دارد، حتی در حوزه عفاف و حجاب نیز جزو سه استان برتر کشور ارزیابی شده است.

امام جمعه قزوین بر اهمیت طرح اعتلا تیر تاکید کرد و یادآور شد: در این طرح قرار است بیش از ۹۰۰ امام جمعه سراسر کشور شرایط فرهنگی استان‌ها را رصد کرده و برنامه محور وارد میدان شوند که ما نیز باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه است، هنوز به خوبی مورد توجه قرار نگرفته و همه باید در محلات مساجد را فعال کنند تا برکات این اماکن فرهنگی به نماز جمعه و مراسم مختلف جریان یابد.

امام جمعه قزوین به ظرفیت‌های فرهنگی قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، نام بردن علما و فاخران و مشاهیر قزوین چند ساعتی زمان می‌برد که این مساله بیانگر ارزشمند بودن این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان