Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد از بخش های مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید، ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، با تاکید بر افزایش و توجه بیش از پیش به یادگیری دانش و علوم فناورانه گفت: یادگیری انواع علوم و فنون، بسیار ارزشمند، مهم، مفید و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ ولی آنچه این علوم را مهم‌تر از سایر شاخصه ها قرار می‌دهد، تاثیر گزاری آنها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با تاکید براینکه قدردانی از شهدا با سرلوحه قرار دادن روحیه رزمندگی و خدمت گزاری در اجرای ماموریت میسر خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تامین امنیت آسمان ایران اسلامی نقش مهم، مقدس و ستودنی را ایفا می کند.

سرتیپ نصیرزاده در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پایگاه هوایی شهید لشکری از خداوند منان آرزوی توفیق بیشتر برای آنان خواستار شد.

کد خبر 4940528 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش امیر نصیرزاده امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه هیئت دولت مجلس اسحاق جهانگیری سید عباس موسوی خبرگزاری مهر رژیم صهیونیستی نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، گفت: یک فروند هواپیمای ترابری سی-۱۳۰ متعلق به پایگاه هوایی شهید لشکری، شامل شش هزار بسته آب معدنی، پنج تن مواد غذایی و پنج هزار نان بسته بندی شده به منظور کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به این منطقه اعزام شد.

پیش از این نیز پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد