Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:48:18 GMT

نام مهد طارمی جزو خریدهای جدید تیم فوتبال پورتو پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۰۲۵

نام مهد طارمی جزو خریدهای جدید تیم فوتبال پورتو پرتغال

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «ابولا» پرتغال اعلام کرد «الکس تلس» مدافع تیم فوتبال پورتو با قراردادی به مبلغ حدود ۲۵ میلیون یورو راهی تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه می شود و جدایی «موسی مارگا» مهاجم مالیایی هم از پورتو قطعی است.

این روزنامه مدعی شد پورتو برای خریدهای فصل جدید خود ۱۰۰ میلیون یورو نیاز دارد: «برای خط دفاع، ماتئوس ریس (ریوآوه) و زیدو (سانتاکلارا) معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای سمت راست دفاع فهد موفی (توندلا) و مهدی طارمی (ریوآوه) برای خط حمله در نظر گرفته شده اند جایی که تقریبا جدایی موسی مارگا از پورتو قطعی است.»

کد خبر 4940437 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال ریوآوه پرتغال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال فیفا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان فوتسال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم