Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@20:03:32 GMT

عکس| کاخ سفید در محاصره خودرو‌های زرهی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۰۴۱

عکس| کاخ سفید در محاصره خودرو‌های زرهی

خبرگزاری میزان- تصاویر منتشر شده از کاخ سفید نشان دهنده تشدید تدابیر امنیتی در اطراف این ساختمان در پی تشدید ناآرامی‌ها در پایتخت آمریکاست. تاریخ انتشار: 17:34 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۰۳۳ خبرگزاری میزان – تصاویر منتشر شده از صبح روز سه شنبه به وقت محلی در «واشنگتن»، پایتخت آمریکا و کاخ سفید نشان می‌دهد تدابیر امنیتی در این شهر تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدترین تصاویر منتشر شده از کاخ سفید نشان می‌دهد تدابیر امنیتی در اطراف این ساختمان در پی تشدید اعتراض‌ها و ناآرامی‌های پس از قتل «جورج فلوید»، شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس افزایش یافته است.       بیشتر بخوانید:  ۶ کشته و دستکم ۵ هزار و ۶۰۰ بازداشتی؛ نتیجه ۷ روز اعتراض در آمریکا  
خبرنگار فاکس نیوز با انتشار تصاویری از صبح واشنگتن در حالی مدعی بازگشت آرامش به شهر شده که در این تصاویر تعداد زیاد خودرو‌های زرهی مستقر در اطراف کاخ سفید به خوبی شرایط جاری در پایتخت آمریکا را نمایش می‌دهد.  
واشنگتن به ویژه در دو روز گذشته شاهد موج جدیدی از ناآرامی‌ها و تنش‌ها بوده است.   این تنش‌ها از روز چهارشنبه گذشته در پی قتل فلوید توسط پلیس در سراسر آمریکا آغاز و رفته رفته گسترده‌تر شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی

 به نقل از شهرداری قم،سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: شب گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۲۳:۲۲ آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۸ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • کنعانی: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان