Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون تحقیق از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد و گفت شورای نگهبان ۱۰ روز فرصت خواسته تا اسناد مربوط به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران را بررسی کند.

 حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تحقیق خبر داد و اظهار داشت عصر امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیسیون تحقیق برگزار شده و علی‌اصغر خانی به عنوان رئیس و احمد مرادی و علی آذری به عنوان نایب رئیس کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موسی احمدی و علی جدی هم دبیران کمیسیون تحقیق انتخاب شدند ضمن اینکه بنده هم سخنگوی کمیسیون تحقیق هستم. 

سخنگوی کمیسیون تحقیق درباره زمان اولین جلسه این کمیسیون گفت: تا زمانی که پاسخ شورای نگهبان درباره استعلام صورت گرفته به این کمیسیون واصل نشود جلسه‌ای را نخواهیم داشت و بعید می‌دانم که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هم پاسخ شورای نگهبان به این کمیسیون ارجاع شود. 

وی افزود:‌ شورای نگهبان ۱۰ روز فرصت خواسته است درباره اسنادی که معترضین به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران داده‌اند رسیدگی کند و تا زمانی که این پاسخ به شعبه بررسی کننده اعتبارنامه آقای تاجگردون نرسد کمیسیون تحقیق هم نمی‌تواند اظهار نظر کند. 

فیروزی اظهار داشت: پاسخ شورای نگهبان به شعبه‌ای که چند نفر از نمایندگان به اعتبارنامه منتخب گچساران اعتراض کرد‌ه‌اند ارجاع می‌شود و سپس کمیسیون تحقیق نظرش را اعلام خواهد کرد ولی اگر شورای نگهبان استعلام داده شده را سریعتر پاسخ دهد تعیین تکلیف تاجگردون هم زودتر مشخص خواهد شد. 

سخنگوی کمیسیون تحقیق گفت:‌ شعب درباره اعتبار نامه‌هایی که نسبت به آنها اعتراض وجود دارد از شورای نگهبان استعلام می‌کنند و پس از دریافت پاسخ شورای نگهبان اگر نظر شعبه تایید اعتبارنامه باشد موضوع در صحن علنی مطرح خواهد شد و در نهایت اعتبارنامه به تصویب می‌رسد در غیر اینصورت اعتبارنامه منتخبین یا منتخبان به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد و این کمیسیون تصمیم گیری نهایی را انجام خواهد داد. 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهلت 5 روزه روز گذشته (دوشنبه) پایان یافت، تصریح کرد: طبق آئین نامه داخلی مجلس ما درخواست مهلت 5 روز دیگر کردیم که با موافقت هیئت رئیسه مجلس تا روز یکشنبه آینده برای بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون فرصت داریم.

اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون مورد اعتراض علی‌اکبر کریمی نماینده اراک، روح‌الله نجابت نماینده شیراز، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم، علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، احمد نادری، مالک شریعتی و اقبال شاکری نمایندگان تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان تحقیق اسناد اعتبارنامه غلامرضا سخنگوی کمیسیون تحقیق پاسخ شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) قرار داشت .   به گزارش تسنیم، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان و افزایش تعطیلات پایان هفته، گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) قرار داشت که نمایندگان در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات لایحه مذکور با اکثریت آرا موافقت کردند.    وی افزود: با نظر رئیس مجلس این لایحه دو شوری شد یعنی اینکه برای بررسی جزئیات مجدداً به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.   سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره جزئیات این لایحه ، گفت: این لایحه مربوط به افزایش تعطیلات پایان هفته به ۲ روز و همچنین کاهش ساعت کاری کارکنان از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت در هفته و همچنین مسئله مربوط به دو روز تعطیلی یعنی پنج‌شنبه و جمعه یا جمعه و شنبه است.   گودرزی بیان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه مجدداً جزییات لایحه مذکور را بررسی کرده و گزارش نهایی جهت بررسی در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید| واکنش معنادار تاجگردون به تلاش های مجدد برای رداعتبارنامه اش
  • پاسخ طحان نظیف به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • آخرین اخبار از سرنوشت لایحه حجاب جنجالی مجلس
  • خبر فوری سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می‌کند؟
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می کند؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد