Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل گروه سایپا از اجرای فرآیند قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا در روز یکشنبه 18 خردادماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا 14 خردادماه به صورت 24ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهادها بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آنها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز 18 خردادماه حضور خواهند داشت.
مدیرعامل گروه سایپا اظهارداشت: قرعه‌کشی برای تخصیص 10 هزار دستگاه از 7 مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم 48 ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.
سلیمانی از آغاز عرضه 30 هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه 30 هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.
وی گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه 17 خردادماه اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی فروش فوق العاده خواهد شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انانیموس: سرور‌های ارتش رژیم صهیونیستی هک شد

گروه هکری انانیموس ۲۰۰ هزار سند طبقه‌بندی شده شامل اطلاعات از بخش‌های مختلف زیرساخت‌های ذخیره‌ساز ارتش رژیم صهیونیستی را به سرقت برده است.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجوبه نقل از وب‌سایت خبری عبری‌زبان «rotter» هجده گیگابایت اطلاعات محرمانه ارتش (IDF) توسط گروه هکری ناشناس به سرقت رفته است.

با بررسی اطلاعات فاش شده مشخص شد ۲۰۰ هزار سند طبقه‌بندی شده شامل اطلاعات هویتی کارکنان، موقعیت اماکن سری، دستورالعمل‌های داخلی و … از زیرساخت‌های ذخیره‌ساز ارتش رژیم صهیونیستی استخراج شده است.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی حملات سایبری متعددی توسط محور مقاومت علیه زیرساخت‌های رژیم جعلی صهیونیستی رخ داده است و این نشان‌دهنده میزان آسیب پذیر بودن این رژیم است.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • انانیموس: سرور‌های ارتش رژیم صهیونیستی هک شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه