Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@20:52:42 GMT

خبر خوش برای استقلالی ها از ادامه لیگ

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۱۱۸

خبر خوش برای استقلالی ها از ادامه لیگ

برای تیمی که در یک سال گذشته بارها با معضل نداشتن زمین تمرین و امکانات اولیه فوتبال روبه‌رو بوده، داشتن دو زمین تمرین مناسب در مجموعه‌های ورزشی انقلاب و آزادی و پیگیری تمرینات بدنسازی در یک باشگاه مجهز خبر خوبی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در این فصل از کمبود امکانات ابتدایی لطمه‌های زیادی دیده و هواداران آبی حتماً به خاطر دارند که پیش از تعطیلی لیگ به‌دلیل شیوع کرونا، در دسترس نبودن زمین تمرین عملاً موجب شد که این تیم بدون برگزاری جلسات منظم تمرینی به دیدار گل‌گهر برود و سه امتیاز حساس را در سیرجان جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت دیاباته و میلیچ، دو خارجی تأثیرگذار این فصل و بهبود مهره‌های کلیدی که بخشی از فصل را به‌خاطر آسیب‌دیدگی از دست دادند، استقلال را در موقعیتی مناسب برای یک بازگشت مقتدرانه به لیگ قرار می‌دهد. البته استقلالی‌ها این حق را دارند که بنا بر شرایط موجود، به تصمیمات سازمان لیگ اعتراض کنند و به‌طور مثال اگر تا دو هفته آینده وضعیت کرونا در اهواز «قرمز» باشد، خواستار برگزاری دیدار با فولاد در یک زمین بی‌طرف باشند. اما فارغ از بهانه‌جویی‌های مرسوم، اگر قرار است فوتبال دوباره آغاز شود، استقلال باید با تمام وجود به مسابقات برگردد و همچون یک جنگجوی شجاع تا آخرین نفس برای موفقیت در فصل فوتبالی ۹۹-۹۸ تلاش کند.

فاصله زیاد تا صدر جدول هم نباید بهانه‌ای برای بی‌انگیزگی استقلالی‌ها باشد. گو اینکه فرهاد مجیدی باید بیشتر و پیشتر از بقیه برای موفقیت انگیزه داشته باشد و اثبات کند که به‌لحاظ فنی، لیاقت نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال را دارد.

حتی اگر فرض کنیم تکلیف لیگ مشخص شده و جبران فاصله ۸ تا ۱۰ امتیازی با پرسپولیس بسیار دشوار است، فصل هنوز برای استقلال تمام نشده و آبی‌ها با ۳ برد در جام حذفی می‌توانند یک جام از این سال پر فراز و نشیب به ویترین افتخارات خود اضافه کنند. در لیگ قهرمانان آسیا که زمزمه‌هایی درباره پیگیری دوباره آن مطرح شده، هنوز ۴ دیدار مرحله مقدماتی باقی مانده و صعود از این مرحله می‌تواند یک نقطه مثبت در کارنامه استقلال در سال ۹۹ باشد. استقلال صاحب مجموعه‌ای از بازیکنان تعیین‌کننده‌ای است که می‌توانند در هر لحظه سرنوشت یک بازی را تغییر دهند. یک تیم بالانس با چند مهره کلیدی و خط حمله‌ای ترسناک که پیش از تعطیلی لیگ نشان داده بود، ساده‌تر از هر تیم دیگری به میانگین ۲ گل زده در هر بازی می‌رسد. نگرانی‌ها برای حفظ سلامت بازیکنان کاملاً بجا و پذیرفته‌شده است، اما استقلال این پتانسیل را دارد که به‌محض بازگشت به لیگ، برای هر تیمی تبدیل به حریفی «نگران‌کننده» شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرونا استقلال تهران پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل آلومینیوم اراک با دست پر این شهر را ترک کرد که اگرچه نصرالله خواجه‌گیری سرپرست این تیم به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت اما او نیز در این سفر استقلالی‌ها را همراهی کرد. با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره در روز بازی با نماینده اراک از رختکن تیم به درب خروج هدایت شده تا زمزمه‌های قطع همکاری با وی از این سمت، جدی دنبال شود. نکته قابل توجه اینکه خواجه‌گیری در تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها حاضر نشده و در این زمینه از دو چهره استقلالی که یکی از آنها سابقه سرپرستی آبی‌ها در سال‌های اخیر را در کارنامه دارد به‌عنوان جایگزین وی نام برده می‌شود.

کد خبر 844802 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست