Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@22:16:43 GMT

استخدام کارشناس فروش حضوری در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۱۸۶

کارشناس فروش حضوری جنسیت:آقا، خانم مبتدی و حرفه ای  حقوق ثابت و بدون تاخیر در پرداخت پورسانت تصاعدی بیمه تامین اجتماعی پاداش های ماهانه و فصلی سنوات عیدی محیط حرفه ای و صمیمی طرح های انگیزشی و جذاب برای پرسنل ، همکاران و مشتریان اهداف و تارگتهای کاملا قابل دسترسی امنیت و پیشرفت جایگاه شغلی  همراه با آموزش رایگان مهارتهای فروش و ارائه مسیر و معرفی مشتری  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09360214689 ایمیل nanapakhsh88@gmail.com آدرس: محل مصاحبه : تهران خیابان ستارخان

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس