Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی و امید عالیشاه فصل مطلوبی را سپری کرده‌اند و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند این دو به دوره اوج خود بازگردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در این فصل هافبک های کناری پرتعدادی را در فهرست خود داشت، تا جایی که در نیم فصل فرشاد احمدزاده هم از این تیم جدا شد اما این وجود حجم ترافیک در خط میانی قرمزها کاهش نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترافیک در طول فصل سبب شد تا بازیکنان نامداری چون امید عالیشاه و سیامک نعمتی نیز نیمکت نشین شوند.

نعمتی که گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا را زده و در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود، در این فصل خیلی فرصت بازی پیدا نکرده و در زمین مسابقه هم نمایش های خیلی خوبی را ارائه نکرده است. او که فصل پیش در پست های دفاع راست، هافبک کناری و مهاجم سایه بازی کرده بود، در فصل جاری همچنان دچار یک مصدومیت نا به هنگام شد تا مشکلاتش بیشتر هم شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید عالیشاه سیامک نعمتی پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس سیامک نعمتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس

در آستانه دیدار آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، سردار آزمون پیش از موعد به تمرینات تیم ده روسی برگشت. این مهاجم ایرانی که از ناحیه عضلات همسترینگ ران دچار مصدومیت شده بود، سریع تر از پیش بینی های اولیه موفق به انجام ریکاوری شد و خود را در تمرینات گروهی جالوروسی در دسترس ده روسی قرار داد.

سردار آزمون در کنار لیاندرو پاردس و لورنتزو پلگرینی در تمرینات رم

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!