Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:25:06 GMT

نیازفوری به گروه‌های‌خونی منفی درپایتخت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۲۲۱

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: افرادی که دارای گروه‌های خونی منفی هستند به یاری بیماران نیازمند بشتابند. ناطقان: محمدرضا مهدی زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران از مردم  پایتخت برای حضور در مراکز اهدای خون دعوت کرد.

او با اشاره به شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران، گفت: در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروه‌های خونی منفی، درخواست می‌کنیم در این تعطیلات به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در تمام بزنگاه‌های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان بیماران درک می‌کنند، بتوانیم در تامین فرآورده‌های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موفق باشیم.

بنابراین گزارش، در ایام تعطیلات چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نیاز فوری ، گروه های خونی منفی ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیاز فوری گروه های خونی منفی پایتخت گروه های خونی منفی استان تهران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان