Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌ الله سید احمد علم الهدی، امروز در دیدار با مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی اظهار کرد: مرکز خدمات یکی از آن ویژگی‌های حیات طیبه‌ای بود که به واسطه مقام معظم رهبری برای معیشت و مشکلات طلاب به خصوص طلبه‌های جوان تاسیس شد تا در مسائل مختلف زندگی، یاری رسان طلبه‌های مشغول به تحصیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه معیشت طلبه ها و اهل علم واقعا دچار مشکل است و این کمبود های زندگی،هیچ محل تامینی ندارد، اظهار کرد:متاسفانه شرایط زندگی طلبه‌های جوان آنقدر دچار کمبود است که بارها نامه‌هایی با عنوان مشکلات زندگی طلبگی به دست من می‌رسد تا به وضع آن‌ها رسیدگی کنم.

وی تاکید کرد: بعد از خسارات عظیمی که کرونا متوجه تمام شهرهای ایران کرد و کشور دچار بحران شد ، وضعیت تحصیلی و اقتصادی طلاب جوان بسیار سخت شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بنده تمام تلاشم این است که به معیشت طلبه‌ها رسیدگی شود و محدودیت اقتصادی و اجتماعی آنها کم شود تا بتوانند بهتر به تحصیل علم بپردازند.

آیت الله علم الهدی اشاره کرد: ان شاء الله با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و آستان قدس رضوی بتوانیم کمیسیون مشترکی برای رفع مشکلات زندگی طلبگی و اهل علم ایجاد کنیم تا طبق فرموده مقام معظم رهبری شرایط زندگی این عزیزان را راحت تر کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: علم الهدی نماینده ولی فقیه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور