Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از زنجان : رضا عسگری در زنجان در زمینه وضعیت شهرستان در زمینه ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر زنجان وضعیت خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه همچنان غربالگری‌ها و تست‌های ویژه کرونا به صورت سرپایی در زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: طی روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که تعدادی از افراد مبتلا به این ویروس علامتی نداشته‌اند و این خبر، یک تهدید به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان زنجان خواستار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عموم مردم شد و افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌هاست و متاسفانه این ویروس خطرناک در حال حاضر تغییر رفتار داده و این به نگرانی ما افزوده است.

‌وی با بیان اینکه شهر زنجان در حال حاضر بر اساس جمعیت و شرایط حاکم در آن، در وضعیت قرمزی نسبت به ویروس کرونا قرار دارد، یادآور شد: فقط دو شهرستان استان وضعیت سفیدی دارند.

عسگری با بیان اینکه متاسفانه آن گونه که باید پروتکل‌های بهداشتی در شهر زنجان رعایت نمی‌شود، بیان کرد: تعدادی از واحدهای صنفی هم در رعایت پروتکل‌ها، کم کاری داشته‌اند که این مورد به آن‌ها تذکر داده شده ‌و در صورت تکرار پلمب می‌شوند.

48

کد خبر 1395159

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۲۷۹۱ واحدی مواجه شده است، ریزش بورس بعد از تهدیدات دوباره رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شده است.

۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز قرار دارند که از این تعداد ۳۵۴ نماد صف فروش و ۱۱۴ نماد نوسان منفی دارند، ۴۴ نماد نیز در وضعیت صف خرید ۴۸ نماد نیز در وضعیت سبز رنگ قرار دارند. بدین ترتیب ۸۳ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار دارد.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۸۷۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۲۵۴ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۱۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۱۱۶ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۹۹ میلیارد تومان است که کاهش ۳۰۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۸۰ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱,۰۲۷ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۹۳ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۹۰ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) و خودرویی با ارزش معاملات ۸۴ میلیارد تومان (۰.۲ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه پالایش فرآورده‌های نفتی با ارزش معاملات ۵۱ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه ماشین آلات برقی با ارزش معاملات ۹ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) و گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۹ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6079490 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز