Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد، شماره‌ نهم نشریه دانشجویی «صبح صادق» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد، شماره‌ نهم نشریه دانشجویی «صبح صادق» منتشر شد.

 

در این شماره از نشریه دانشجویی گزارشاتی درباره‌ی تاثیر کرونا بر اقتصاد جهان، پردازش به جریان سیاسی اصلاح‌طلب در ایران، فرقه بهائیت، پردازش به تحریم‌های ایران از دیرباز تاکنون، پیشرفت سیاسی و نظامی در ایران و انتظارات سیاسی در عصر غیبت را خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

جهت دنبال کردن کانال تلگرامی پاتوق نشریات دانشجویی اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی نشریه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟

زی‌سان: طبق گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ که به مناسبت روز جهانی شادی منتشر شد، دانمارک ایسلند، سویدن و اسرائیل بعد از فنلاند به ترتیب در جایگاه دوم تا پنج قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش سالانه که توسط موسسه گالوپ، سازمان ملل و یکی از موسسات تحقیقاتی آکسفورد منتشر می‌شود، ایران در رتبه ۱۰۰ فهرست شادترین کشور‌های جهان قرار گرفته است.

افغانستان نیز که از زمان به قدرت رسیدن مجدد طالبان در سال ۲۰۲۰ با یک فاجعه انسانی دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان در انتهای این فهرست ۱۴۳ کشور مورد بررسی قرار دارد.

گفتنی است که رتبه‌بندی شادی بر اساس ارزیابی‌های افراد از رضایت از زندگی، و همچنین تولید ناخالص داخلی سرانه، حمایت اجتماعی، امید به زندگی سالم، آزادی، بخشش و فساد انجام می‌شود.

tags # اخبار جهان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • «وعده صادق» و ادراک اردن از قدرت منطقه‌ای ایران