Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@16:31:29 GMT

کشف انبار خودروهای صفر در کرج

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۳۶۹

خودروهای صفر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف ۲۹ خودرو بدون پلاک در انبار یک نمایشگاه و پارکینگ یک آپارتمان خبر داد. ناطقان: «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تعداد ۲۹ خودرو صفرِ فاقد پلاک در انبار یک نمایشگاه خودرو و همچنین پارکینگ آپارتمان مجاور آن کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش ریالی خودروهای مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: خودروهای مذکور در محدوده شهرداری منطقه ۹ کرج نگهداری شده و گرد و خاک روی خودروها نشان می‌دهد که از مدت‌ها قبل این خودروها خریداری و دپو شده‌اند.

«ربیعی» تصریح کرد: با حکم مقام قضایی خودروهای مذکور توقیف و صاحب آن بازداشت شد.

به گفته این مسئول خودروهای کشف شده شامل پرشیا، ۲۰۶، ال نود، ساینا، چانگان و دانگ فنگ بوده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه پارکینگ و انبار دپو خودرو، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: عصر ایران برچسب ها: خودروهای صفر ، کشف ، انبار ، کرج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خودروهای صفر کشف انبار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همینطور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در تبیین شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردمی» بیان کرد: شعار سال یک شعار و برنامه راهبردی برای دولت است و رئیس‌جمهور نیز سه عنصر اصلی تسریع، تسهیل و تکریم را در این زمینه تعیین کرد یعنی باید کارها به سرعت و سهولت انجام شود و افرادی که برای انجام کارهای خود مراجعه می‌کنند باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌های سال‌جاری در حوزه تولید تعیین شده است، اظهار کرد: با معاونان هماهنگ شده تا به سرعت نخستین جلسه با واحدهای تولیدی و اقتصادی را برگزار کنند تا آنچه که برای اجرا و اقدام عملی شعار سال لازم است، صورت بگیرد. 

استاندار همدان مطرح کرد: طی سال‌های اخیر که مقام معظم رهبری شعار سال را توجه به تولید و رشد تولید قرار داده بودند، ما مباحثی در بخش‌های مختلف اقتصادی مورد توجه قرار دادیم به طوریکه در بخش صنعت، حوزه دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش شهرک‌های مورد نیاز یا تکمیل و توسعه آنها، بخش کشاورزی، بخش معدن و ... اقدامات خوبی صورت گرفته است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امسال توجه ویژه و خاصی به موضوع تولید خواهیم داشت، اظهار کرد: توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همین طور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

وی توجه ویژه به مبحث پروژه‌های مسکن ملی، تأمین شغل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل را از دیگر برنامه‌های استان در اجرای شعار سال دانست.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان علمی در تحقق شعار سال بیان کرد: مدنظر داریم با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مجموعه دانشگاهی بتوانیم از ظرفیت حداکثری نخبگان کشور استفاده کنیم و همانطور که در رهنمودهای رئیس جمهور نیز تأکید شد، باید فرمانداران و مدیران از ظرفیت نخبگان در مجموعه ادارات‌کل و سازمان‌های سطح استان و شهرستان‌ها بهره‌مند شوند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در قالب طرح شهید زین‌الدین توانستیم ظرفیت ۸۰ نفره برای جذب نخبگان سهمیه کسب کنیم که از طریق آزمون در دستگاه‌های مختلف با کسب ضریب بالای علمی و پذیرفته شدن در مصاحبه مشغول به کار می‌شوند، به علاوه ۱۰ نفر که بنیاد علمی نخبگان به صورت ویژه گواهی نخبه بودن آنها را صادر کرده باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد